elatuz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 OCZ Powerstream 470WThermaltake "tusaumi"? Hørt at OCZ sine er velidig gode. Tusaumi er jo et fint kabinett som sikkert gir deg mye for penga. Hvis du har mye penger kan du kjøpe et Lian Li som f.eks. er Lian Li PC7BUSB. Tsunami er dyrere enn det kabinette du nevner fra Lian Li. Men generellt er Lian Li dyrere. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Ja er jo sant det, men den er vel kanskje i samme pris klasse hvis den ikke hadde vært på tilbud! Men Lian Li er ganske dyre kabinetter. Endret 20. september 2004 av darkX Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvorfor ikke gå for det beste av det beste med en gang? * Lian Li kabinett (holder støv utenfor kabinettet og varme, støy innenfor kabinettet) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1200B * Fortron Source PSU (stillegående som faen, og kald og god) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP40060PN Enjoy! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 er ingen s-ata strømkontakt på fortron soucren da.. Husker jo ikke jeg om han skulle ha S-ata disker eller ikke Lenke til kommentar
Rusup Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Av listen du nevnte er nok Thermaltake sitt det "beste", i hvert fall ved større loads. Men det er rimelig tivoli, noe jeg ikke syns noe om personlig. Deretter er nok F/S å foretrekke. Ellers har OCZ veldig bra PSUer. Men det hele kommer an på pris i forhold til ytelse og støy. Av kabinetter er det egentlig bare å velge og vrake ut ifra hvilket plassbehov du har. Man får det man betaler for... Lenke til kommentar
empty80 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har en OCZ PowerStream strømforsyning 520W og er kjempefornøyd. Det er jo også en god pris på den nå på netshop! (tror jeg betalte 300 mere for 3 uker siden ) Har også nå nylig hatt Thermaltake Silent strømforsyning 410W, men denne var ikke god i det hele tatt. Kan nok hende at det var et tilfelle med min, da den klarte å ta rotta på hovedkortet ca 1 måned etter jeg hadde fått PSU'en. Byttet da til OCZ'en og er kjempefornøyd! Man får hva man betaler Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har en OCZ PowerStream strømforsyning 520W og er kjempefornøyd. Det er jo også en god pris på den nå på netshop! (tror jeg betalte 300 mere for 3 uker siden ) Har også nå nylig hatt Thermaltake Silent strømforsyning 410W, men denne var ikke god i det hele tatt. Kan nok hende at det var et tilfelle med min, da den klarte å ta rotta på hovedkortet ca 1 måned etter jeg hadde fått PSU'en. Byttet da til OCZ'en og er kjempefornøyd! Man får hva man betaler Men hvorfor betale så mye når du får en 520W fra aspire for mellom 5-600 kr i tillegg yter den minst like bra og viftene kan reg manuelt . Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 er ingen s-ata strømkontakt på fortron soucren da.. Husker jo ikke jeg om han skulle ha S-ata disker eller ikke "Fortron/Source Strømforsyning ATX-400W OEM 120mm, SATA Special Edition" "Fortron/Source, 400W, 20 pins, S-ATA" Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 va med dette databutikken.com og denne databutikken.com/no veldig lett kabinett ser greit ut og den aspiren er billig og god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå