t2xg Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hei, det er en ting jeg lurer på når det gjelder å bruke xboxen som media senter. For jeg har vell rippa mesteparten av cdane mine på pcen og har lyst å ha dem på xboxen. Men filnavnene er jo for lange. Går det ann å få x boxen til å akseptere større navn? Det er jo litt drit å måtte skifte navn på alle sangene. Spesielt når det dreier seg om 2k-2100 sanger.. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Går det ann å få x boxen til å akseptere større navn? Nei, men det finnes f.eks. ftpprogrammer som kutter navnene. Sjekk på xbox-scene.com og the usual place.. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Bruk en avspiller som bruker id3tags, rekner med at du har det på mp3 filene dine? Isåfall så er problemet løst. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Bruk en avspiller som bruker id3tags, rekner med at du har det på mp3 filene dine? Isåfall så er problemet løst. har du ikke id3tags, så hent Dr. Tag Den kan generere de autoamtisk for deg. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 hmm... virker det på ogg vorbis og eller? for d e d eg bruke Lenke til kommentar
Cord Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dr. TAg lager tags til OGG også ja Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ellers kan du bruke Flash Renamer for å Endre/modifisere navn på Tusner av filer, støtter også tags, har mange måter å rename på ( fjærne/legge til tall eller bokstaver i navn, små/store bokstaver osv.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå