moshpit Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Finnes dette? Jeg skulle gjerne ha hatt Gift av A. Kielland på lydbok.. Er det i det hele tatt mulig å få tak i det? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 mener du digitale lydbøker, eller snakker du om steder man kan bestille lydbøker? jeg tror nok det er vanskelig uansett hva du mener, hvis ikke du klarer å bli medlem av NLB, de har den. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg skulle bare hatt gift lest av han rønneberg eller no på mp3.. :S må vel dra på biblioteket i morgen skulle ha fått lest den i dag så jeg kunne skrive i morgen.. blir sen natt i morgen da heh Lenke til kommentar
curud Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) hvis ikke du klarer å bli medlem av NLB, de har den. HVa er nlb? norsk lydbok noe?? Bare lurer EDIT: fant ut hva det var akkurat nå, jeg! Endret 7. oktober 2004 av curud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå