Aalton Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Halla folkens.... broren min kommer til og kjøpe mitt gamle hk og den gamle cpu-n min.... så jeg tenker på og kjøpe disse delene: abit v.1.1 AMD Athlon 64 3000+ BOXED Thermaltake Volcano 11 Passer dette sammen?? og er det stille? er det noe jeg evntuelt burde bytte??? og en ting jeg lurer på kan jeg bruke den gamle rammen min?? jeg har twin mos 512 mb 1 år gammelt.... 3000 Max Endret 19. september 2004 av Omy Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er bare å søke igjennom de utallige AMD64 postene her på forumet. Men det funker nok helt fint. Hadde satset på noe annet enn TwinMos RAM, men det duger nok helt fint. Lenke til kommentar
The_Mask Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Thermaltake Volcano 11 er IKKE stille av seg. Den er oppe i 48 db hvis jeg ikke tar helt feil. og 17 på minimum, men jeg syns den bråker mye til å være 17 db. Anbefaler ikke Vulcano 11. Kjøp da heller en Zalman ZM-7000....(et eller annet) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 hørte noe prat om at rammen min ikke går sammen med det nye hk mitt... hvilken ram er rask og bra men samtidig billig.. og hk er vist ikke bra.. er kv800 pro ell noesånt bra?? hva er?? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) hmmm...¨ nå har jeg lest masse tester og har kommet fram til noen nye deler her... Gigabyte K8NS Pro nForce3 250 og så var det ram OCZ er vist bra blir det sagt rundt på forumet her.. så her: OCZ 512MB Dual Channel Platinum Edition (2x 256) er det bra med dual ram?? så kom det til en stille kjøler de hakke jeg pep men et par tester her og der sier at jeg går for denne cpu vifta: Artic cooling 12-20 db det er stille?? her har jeg funnet den beste viften til socket 754!!!!: Zalaman cpu kjøler m/viftestyring 400 k!!!! Endret 19. september 2004 av Omy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Er dette MSI kortet bra? Ps. psdata.no er billigre på prossoren... sliiter med kjølinga her da.. hva er bra og stille og samtidig ser bra ut?? komponentene skal snart inn i et nytt kabinett m/"lan vidu" så det er jo en fordel at den ser litt fin ut.. men hovedsaken er at den må vere stille... er det noen her som har display til pc tilsalgs?? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ville kjøpt det MSI kortet. (K8N Neo Platinum) sammen med AMD64 3000+. TwinMos ram fungerer fint med det kortet. Har samme selv. Er det PC3200 ram, hvis ikke bør du kjøpe ny ram. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 det er jo gammelt kjøpte sammen med den nye pc-em min i fjord... åssen ser man om det pc 3200 ram??? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ved å ta ut brikken og se hva som står på den... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 sandra er et benchmarck prog.. der får man vite hva slags ram man har kan man bruke pc 3500 ram?? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 sandra er et benchmarck prog.. der får man vite hva slags ram man harkan man bruke pc 3500 ram?? Ja, det går fint. Da har du litt å gå på når du skal overklokke. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 sandra er et benchmarck prog.. der får man vite hva slags ram man harkan man bruke pc 3500 ram?? Ja, det går fint. Da har du litt å gå på når du skal overklokke. sån teknisksett er det, det samme hvilken type ram man har bare det er ddr?? Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hva er vitsen med å kjøpe 2 vifter??? kjøp denne og volcano vifta.. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1660 Boxed vifta er jo ræva.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Boxed vifta er jo ræva.. Boxed vifta er helt grei, den bråker ikke og kjøler godt. Skal du overklokke mye, så bør du kanskje vudere å kjøpe en bedre vifte. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 ja.. da tenker jeg at jeg skaffer meg delene disse etter hjelp fra svalbard..... men de blir ikke kjøpt på et par uker enda så... venter på stipend... ;-) Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Thermaltake Volcano 11 er IKKE stille av seg. Den er oppe i 48 db hvis jeg ikke tar helt feil. og 17 på minimum, men jeg syns den bråker mye til å være 17 db. Bråker mye til å være 17? dB? Alt er vel relativt, men likevel.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 er det ingen som ser att thermaltake Volcano 11 er til XP ikkje A64... kjøp heller denne Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Thermaltake Volcano 11 er IKKE stille av seg. Den er oppe i 48 db hvis jeg ikke tar helt feil. og 17 på minimum, men jeg syns den bråker mye til å være 17 db. Bråker mye til å være 17? dB? Alt er vel relativt, men likevel.. Hva er poenget ditt? Sålenge det ikke er db(A) (noe det sannsynligvis er, men det står ikke det i posten hans, så jeg tar utgangspunkt i det), så kan 17db være alt fra litt forstyrrende til en lyd som ligger under det mennesker kan høre, alt etter frekvens. AtW Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Gigabyte K8NS Pro nForce3 250 og så var det ram OCZ er vist bra blir det sagt rundt på så kom det til en stille kjøler de hakke jeg pep men et par tester her og der sier at jeg går for denne cpu vifta: Artic cooling 12-20 db det er stille?? her har jeg funnet den beste viften til socket 754!!!!: Zalaman cpu kjøler m/viftestyring 400 k!!!! Hva med denne kjøleren? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302128 Noen som har testet den? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Den så sinnsykt bra ut - den skal jeg prøve på mitt Abit IC7 kort.........:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå