Pilot_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heisann! Har hørt at det skal gå ann og lage påmeldingsskjema i html, hvor det automatisk blir sendt til en liste over påmeldte (det er snakk om lan) Så spørsmålet er (om noen vet det da) hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Aner ikke om det går med bare HTML, men jeg vil anbefale at du bruker noe serverside, som f.eks PHP som er meget godt egnet til dette formålet.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dette går ikke uten noe server-side koding. Hvis du har støtte for PHP og mySQL på servern kan du sikkert finne et ferdiglaget registreringsskjema på www.hotscripts.com - eller du kan teste ut et registrerings-script undertegnede har laget Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ok.... løsninger blir php har jeg kommer fram til. Er ganske n00b i php så jeg får litt hjelp av en kompis. Det skal nok ordne seg tnx anyway! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå