Qwark Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er det bare Asus smartdoktor som kan brukes for å måle temperaturen på mitt asus 9600xt kort? Eller finnes det noe program alla MBM5 som kan fikse det? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvis du går på overdrive i kontrollpanelet,så kan du se temp der også. Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 er overdrive bare tilgjengelig når asus smartdoktor er innstallert? Har ikke smartdoktor innstallert for øyeblikket og finner ikke overdrive i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har du Catalyst 4,9 innstalert? I mitt kontrollpanel ligger Overdrive rett ved siden av "vpu recover". Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ja bruker Catalyst 4.9. Menyene er som følger. Generelt, kort, skjerm,Feilsøking, Fargebehandling visning. Smartgart, 3D, Vpu recover. Farge, alternativer, rotasjon, overlegg. Men ingen Overdrive ER det noe jeg har oversett?? Eller er jeg heilt på jordet?? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Prøv RivaTuner, her skal temperaturen dukke opp hos de fleste. (Blandt dem meg) Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jezzz , fant noe under hardware monitoring i rivatuner Konge. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ja bruker Catalyst 4.9. Menyene er som følger. Generelt, kort, skjerm,Feilsøking, Fargebehandling visning. Smartgart, 3D, Vpu recover. Farge, alternativer, rotasjon, overlegg. Men ingen Overdrive ER det noe jeg har oversett?? Eller er jeg heilt på jordet?? Hmm,det var merkelig.Når jeg aktiverer overdrive så går kortet fra 499 mhz til 526 mhz.Her leser jeg også av temp,den står nå på 31 grader. Det er et orginalt xt kort du har og ikke et flashet pro? Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ja det er et orginalt xt kort. Men har nå funnet tempmåler i RivaTuner som er bedre en smartdoktor, så nå er alt bra. Merkelig at eg ikke får opp overdrive nå andre har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå