Gå til innhold

Minnekortet på S65 funker ikke lenger!

JacobDW

Anbefalte innlegg

Minnekortet på min S65 har sluttet å virke. Når jeg tar bilde, så blir det ikke lagret på minnekortet, enda jeg har valgt å lagre det på kortet. Ikke blir bildet lagret no annet sted heller. De første bildene jeg tok ligger fremdeles der, og de kan jeg se på og slette, men går ikke å lagre no nytt på kortet. Får også beskjed om at minnekortet ikke er klart når telefonen starter opp.

Dette er jo dårlig opplegg. Har store planer om å laste inn ny firmware til uka, kommer det til å hjelpe? Noen som har vært borti det samme??

Mvh Jacob

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, den har nok holdt seg borte fra gulvet og andre harde overflater. :) Tatt kortet ut og satt det inn igjen her jeg prøvd. Syns det er litt merkelig at det helt finr går an å se det som ligger der fra før, og til og md slette filer, mens skriving til kortet ikke funker. Skal ta den med til firmware oppdatering i løpet av uke, så får man håpe det bedrer seg.

Ellers er jeg veldig fornøyd, den er utrolig praktisk i bruk etter min mening, bruker kalender masse og slike ting. Har også tatt en god del fine bilder med kameraet. Men beklageligvis skrur den seg av i tide og utide, satser på at det blir bedre med ny firmware....

Mvh jacob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...