Twinflower Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Jeg kjøpte nylig en Nokia 6230 og er egentlig veldig fornøyd med den, men når jeg hører på radio så faller stereolyden inn og ut, og mesteparten av tiden er det pure monolyd. Har prøvd å endre frem og tilbake fra radio-menyen men det er og blir mono. Litt trist egentlig for mono er ganske kjedelige saker. Andre som har samme problemet her, eller vet om det er fikset på andre FW'er? Jeg har 4,28 fra 24. juni. Edit: la til en manglende bokstav i topic Endret 19. september 2004 av Twinflower Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du har nok for dårlig radiodekning til å ta inn full stereo. Så snart du får et godt nok signal slår radioen automatisk over på stereo. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ah, det kan kanskje stemme. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jepp jepp.. selv har jeg slått av stereo, siden man må ha veldig gode forhold for å få stereo, da blir det bare irriterende at den skifter i mellom hele tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå