christian232 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg er en sinnsyk fan av Pro evolution soccer! Skal nå gå over til pc plattform. Finnes det en adapter slik at jeg kan bruke de samme håndkontrollene? Snakker om Dualshock2. Må jeg eventuelt kjøpe en ny? Vil helst styre unna Wingman. Hvis det ikke finnes adaptere, finnes det da noen pc kontrollere som er bygd på samme måte? Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Problemet er nok heller driver til pad'en. Å lage eller kjøpe en overgang for å bruke den på pc er ikke umulig. Gamepads til PC'er er ofte dårlige så vær kritisk hvis du skal kjøpe en. Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 stikk på www.play.com og søk på usb adapter ps2 eller hva de nå heter. har den selv, fungerer glimrende. du kan koble på 2 stk ps2/ps1 kontrollere på hver adapter. blir gjenkjent i win xp iallefall med en gang og fungerer i absolutt alle spill jeg har prøvd inkl emulatorer. anbefales!! og best av alt, koster bare 9,99 engelske pund inkl frakt til norge! Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) stikk på www.play.com og søk på usb adapter ps2 eller hva de nå heter. har den selv, fungerer glimrende. du kan koble på 2 stk ps2/ps1 kontrollere på hver adapter. blir gjenkjent i win xp iallefall med en gang og fungerer i absolutt alle spill jeg har prøvd inkl emulatorer. anbefales!! og best av alt, koster bare 9,99 engelske pund inkl frakt til norge! Tusen takk, skal sjekke ut sia nå! En liten ting til, virker vibratoren og alt sammen da? feks. N4S Underground? Endret 22. september 2004 av raffegutten Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) stikk på www.play.com og søk på usb adapter ps2 eller hva de nå heter. har den selv, fungerer glimrende. du kan koble på 2 stk ps2/ps1 kontrollere på hver adapter. blir gjenkjent i win xp iallefall med en gang og fungerer i absolutt alle spill jeg har prøvd inkl emulatorer. anbefales!! og best av alt, koster bare 9,99 engelske pund inkl frakt til norge! Tusen takk, skal sjekke ut sia nå! En liten ting til, virker vibratoren og alt sammen da? feks. N4S Underground? Har også kjøpt denne. Kan anbefales. Ble dog litt skeptisk over datoen på driverene men det så ikke ut til å gjøre noe. Alt fungerer fint! Endret 22. september 2004 av Mazeking Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Rumble og alt virker ja, men selv ble jeg skuffa over d-paden. Virka upresis i fighte spill hvor nøyaktighet er et must, er usikker på om det bare er jeg som har det problemet. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det finnes mange tråder om dette. For å trekke en generell konklusjon, er folk flest mest fornøyd med produkter fra lik-sang, som f.eks. denne adapteren. PS2 kontrolleren; ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 PS2 kontrolleren; ingen over, ingen ved siden! Helt ening Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 PS2 kontrolleren; ingen over, ingen ved siden! Helt ening Haaa!! Den gammle N64 kontrollen var mye bedre.. Neida.. PS2 kontrollen er helt enkel genial... Lurer på om de fortsetter med designet når PS3 kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå