deejay88 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvilken butikk anbefaler dere å kjøpe en bra Pc som skal brukes til spill og se filmer på? Vanlige butikker og nettbutikker? Lenke til kommentar
deejay88 Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Og eventuelt hvilket pcmerke og type? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Anbefaler de store (netshop, mpx, komplett) fordi de holder seg på en god pris uten at det går utover service. Dessverre er det en dårlig deal å kjøpe PC på de aller fleste elektrobutikker... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Anbefaler de store (netshop, mpx, komplett) fordi de holder seg på en god pris uten at det går utover service. Dessverre er det en dårlig deal å kjøpe PC på de aller fleste elektrobutikker... veldig enig deejay88: det finnes editfunksjon, eller var det bare en veldig åpenbar bump? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) deejay88 velkommen til forumet. Som han sa det, så er de større nettshopene både billigere og bedre. men en Coop pc er også utmerket, du får en så å si komplett pc til en rimlig penge. Endret 19. september 2004 av Valent Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 deejay88 velkommen til forumet. Som han sa det, så er de større nettshopene både billigere og bedre. men en Coop pc er også utmerket, du får en så å si komplett pc til en rimlig penge. ja, prix pc er bra. Til 8000 og nedover er den et klart valg blant pakkeløsningene. Er prisen høyere, må det vurderes, men antageligvis er den verdt 10000 og gjerne enda mer. Husker ikke hva prisen var? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Anbefaler de store (netshop, mpx, komplett) fordi de holder seg på en god pris uten at det går utover service. Dessverre er det en dårlig deal å kjøpe PC på de aller fleste elektrobutikker... veldig enig hmmm ja ekke så sikker jeg... multicom er vist billig. (sier de på siden sin) komplett og ps web er ganske bra... ryddige sider.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Netshop og psdata. Tror ikke du skal benytte deg av mpx de har et noe ukorrekt syn på angrerettsloven så du kan får problemer der. Mange av dere har sikkert lest artikkelen om han som ikke får byttet sin bærbare hos pcutstyr pga en pixelfeil bare fordi at han hadde slått den på. Samme person ringte rundt til noen webshopper deriblant mpx og de mente det samme som pcutstyr at man ikke kunne angre kjøpet hvis den var slått på. Dette er imidlertid helt feil, han kan angre kjøpet. Netshop og Psdata var blant dem som ville latt han angre. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 deejay88 velkommen til forumet. Som han sa det, så er de større nettshopene både billigere og bedre. men en Coop pc er også utmerket, du får en så å si komplett pc til en rimlig penge. ja, prix pc er bra. Til 8000 og nedover er den et klart valg blant pakkeløsningene. Er prisen høyere, må det vurderes, men antageligvis er den verdt 10000 og gjerne enda mer. Husker ikke hva prisen var? Prix-pc-salget er dessverre over ellers skulle jeg hatt en... Lenke til kommentar
1955 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 PS Data , Netshop og Komplett . Null tull. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg kjøpte selv PC fra komplett.no for to år siden. Brukte PC-byggeren deres, og satte opp et oppsett som jeg ville ha. Alt har fungert supert! Har ikke hatt ett eneste problem siden jeg fikk den! Så jeg anbefaler komplett Lenke til kommentar
Marek Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 eg har gått for komplett sin løsning, den kommer forhåpentligvis i morgen. Gleder meg noke enormt, og skal ta og gi en liten oppdatering da den kommer. Ellers har de hatt god service hittil. Lenke til kommentar
rafn Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har du tatt en titt på NDS Direkte?? Der har de et stort utvalg av bærbare datamaskiner. Har hørt at de også har god service og er veldig seriøse. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Se på www.komplett.no du Lenke til kommentar
deejay88 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Takk for hjelpa Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 netshop er det beste valget i mine øyne. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Komplett, psdata og mpx (komplett har eg handla mest på 16k ) Bra sjappe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Psdata er noe billigere enn komplett, men ikke mye. skal kjøpe pc selv, og jeg kjøper alt fra pcdata du for også delene etter 3 dager(hvis de er inne da) lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå