hylo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Hei, har problemer med JVC GR-D20E, Når jeg spiller av klipp på kameraet, så får jeg en melding på skjermen, ''Head cleaning cassete required, clean camera'' og jeg har ikke den kasseten. Hva skal jeg gjøre? EDIT: Feilposta, men dere kan fortsatt hjelpe Endret 19. september 2004 av Hylo Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hei, har problemer med JVC GR-D20E, Når jeg spiller av klipp på kameraet, så får jeg en melding på skjermen, ''Head cleaning cassete required, clean camera'' og jeg har ikke den kasseten. Hva skal jeg gjøre? Kjøpe en rensekassett. Det er kanskje ikke så lett en søndag ettermiddag, men da har du noe å gjøre i morgen... Lenke til kommentar
Michael JVC Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hei , han har nok rett her ja , det er kamera som gir beskjed om at videohodene trenger en rens , M-DV12CL er navnet på JVC sin type rensekassetter. Om du fortsetter og filme uten å få renset hodene , kan du oppleve at du mister informasjon og såkalt block noise kan forekomme på filmingen din. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ok, takk for hjelpa! Det er bare litt surt at jeg skal bruke det imorra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå