Naits Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Altså, er det noen som har ei oppskrift på hvordan å finne ut dette? Jeg har lagt inn det som lå på en CD som var med hovedkortet, men jeg veit da sannelig hvilken versjon det er. Og nå som 5.10 er ute, vil jeg jo heller legge inn den hvis det viser seg at jeg har en gammel versjon Mvh, Naits Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Min nforce-driver ligger i denne lokasjonen "C:\NVIDIA\nForceWin2KXP" og der står det hvilken versjon det er. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har ingen slike mapper siden jeg innstallerte rett fra det innstallasjonsprogrammet som var på CD. Og det programmet gjorde alt, jeg måtte ikke trykke ok en eneste gang Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det skader sikkert ikke om du legger inn den nye driveren til nvidia og driveren på innstallasjons cd'n er som regel en gammel driver... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jepp, sant nok det. Jeg får vel laste de ned når sjansen byr seg. Men er det ingen som veit hvor man kan finne ut hvilken driver man har akkurat nå altså? Jeg fant ingen gode svar tidligere i forumet og ikke google heller Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Gå inn i kontrollpanel/system/hardware/ så finner du komponenten du skal finne driverene til, dobbelklikker på denne og der står det (tror jeg) Lenke til kommentar
Naits Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Jaja, nå har jeg iallefall lagt inn 5.10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå