elatuz Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Det som er så dritt, er at når du tar av beskyttelsen for skruhullene er atdet henger litt lim igjen som samler opp støv og gir friksjon. Ikke hvis du vasker det bort eller har på ekstra skates under. Klarte faktisk å lodde min uten å ødelegge scrollen. Eneste er at den lager litt mer lyd siden noe av den massen som gjorde at det ikke blei lyd ble klint vekk når jeg åpna den. jeg brukte aseton og fikk det vekk, prøvde neglelakkfjerner også. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Jeg har gjort dette for lenge siden. I utgangspunktet skrudde jeg den opp for å finne ut hva som var galt, iogmed at musen slo seg av og på i hytt og pine. Da jeg skrudde opp datt ei fjær ut, som jeg ikke fant ut hvor skulle stå . Har i etterkant ikke merket noe forskjell, så vet fortsatt ikke hva slags funksjon den fjæra hadde/har Lenke til kommentar
Juke Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Du tok ut en fjær uten å få noen problemer etterpå, ikke sant? Da sparte du jo litt vekt der også med andre ord. :!: Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Fjæren er nok til scrollehjulet. Når du holder den demonterte musen med scrollehjulet ned og ser inni så er det en plass til høyre på hjulet der den trolig passer. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 Du tok ut en fjær uten å få noen problemer etterpå, ikke sant? Da sparte du jo litt vekt der også med andre ord. :!: hehe, sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå