Alastor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Her om dagen innstallerte jeg SP2 norsk versjon. Alt har fungert fint, men i går så stoppet plutselig winamp å fungere. Når jeg starter en sang der, så får jeg feilmelding og programmet krasjer. Det rare er at programmet virker helt til jeg lukker feilmeldingen. Som ser slik ut: AppName: winamp.exe AppVer: 5.0.0.5 ModName: user32.dll ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 0002ef68 user32.dll er i bruk, men jeg finner ikke ut hvilket program som bruker den. Har en backup fra før SP-2 innstallasjon, men får ikke lagt inn den i steden. Om jeg tar system recovery til før SP2, så funker det igjen. Hva i all verden kan være galt??? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Få tak i WhoLockMe, installer det, høyreklikk User32.dll, WhoLockMe, "poff", så får du programmer som bruker user32.dll. Eller så kan du prøve: http://www.google.com/search?sourceid=navc...ll+winamp%2Eexe Endret 19. september 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 wholockme fungerer ikke lenger under SP2. Så dessverre :/ Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Har nøyaktig det samme problemet. Helvetes plagsomt. *Laste ned foobar til noen finner en løsning* Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Fant faktisk ut av problemet. Det forsvant da jeg avinnstallerte audioscrobbler-pluginen. Så fjern evt. tredjeparts plugins fra winamp. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hmmm....jeg bruker faktisk audioscrobbler selv. Noe jeg fortsatt vil gjøre. Laster heller ned foobar og legger inn audioscrobbler-pluginen til den. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Nei så dæven. Fant akkurat nå ut at Audioscrobbler sin side gikk ned denne helgen da de bytta server. Noe som passer med hendelsesforløpet, da det ikke fungerte skikkelig etter at de gikk ned. Må være det at pluginen ikke fikk svar fra serveren som utløste en eller annen morbid bug i SP2 + winamp. Glad jeg ikke koder pc Men nå fungerer alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå