Prowl Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg lager tegneserie (kun 1 rute regner jeg med, og håper folk legger vekt på det grafiske og ikke humoren) Forresten, jeg håper poengene blir lagt sammen så vi ser hvem som leder etter flere uker osv... 1 plass får f.eks 10 poeng, 2 plass får 5, og 3 plass får 2 poeng Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Forresten, jeg håper poengene blir lagt sammen så vi ser hvem som leder etter flere uker osv... 1 plass får f.eks 10 poeng, 2 plass får 5, og 3 plass får 2 poeng Ja! God idé. Fiks det Gandalf. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hehe @ SteffyBoy Skal den som vinner velge hva som er neste "Tema" ? Nei det skal han ikke, jeg bestemmer temaene Men det kan diskuteres etterhvert Men ikke bare velg filmer DU liker da.. Neida bare fleiper jeg Men jeg syntes SteffyBoy sitt forsalg var bra jeg, så lenge det er et "ekte tema" og ikke noe tull Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 At en og samme person skal bestemme alle temaene er bare teit. Vinneren velger tema, eller en egen "tematråd" er nok en god del bedre da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Vinneren kan velge tema som godkjennes av trådstarter. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Vinneren kan velge tema som godkjennes av trådstarter. Vinneren og meg blir enige om et tema, punktum. Men det med poengsammenlegging kan nok fikses ja Jeg lager tegneserie (kun 1 rute regner jeg med, og håper folk legger vekt på det grafiske og ikke humoren) Høres bra ut Endret 20. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Nå må det komme flere bidrag synes jeg, fristen går ut om bare 2 dager så kjør på å bli ferdig Lenke til kommentar
TRS Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 er det lov og poste noe som jeg ikke har jobbet med i denne uken men jeg ikke har brukt mer enn 2 dager eller så på til sammen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 er det lov og poste noe som jeg ikke har jobbet med i denne uken men jeg ikke har brukt mer enn 2 dager eller så på til sammen? Vel nå var du dum som sa at du ikke hadde gjort det denne uken da, men jeg er grei denne gangen siden det er første gangen Lenke til kommentar
TRS Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg vil se på det som ærlighet siden jeg har vist den frem til andre som kansje ser her på forumet og og vil jo ikke lyve om noe slikt Samme med speedmodeling konkuranser, man har kansje en timelimit på 1 time på og modelere noe etter et spesielt tema, men man kan godt bruke 4-5 for og få resultatet bra men da er man jo ikke ærlig mot verken seg selv eller andre. Men jeg kan jo alltids prøve og koke i hop noe som blir for denne uken da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 jeg vil se på det som ærlighet siden jeg har vist den frem til andre som kansje ser her på forumet og og vil jo ikke lyve om noe slikt Samme med speedmodeling konkuranser, man har kansje en timelimit på 1 time på og modelere noe etter et spesielt tema, men man kan godt bruke 4-5 for og få resultatet bra men da er man jo ikke ærlig mot verken seg selv eller andre. Men jeg kan jo alltids prøve og koke i hop noe som blir for denne uken da Flott det, bare bidra med noe så blir vi alle fornøyde Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Da er vel konkuransen over? Jeg har ikke blitt ferdig i det hele tatt, har bare laget 1/800 del eller no Men jeg får vel bare poste selvom Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Konkurransen var ut hele fredagen. Med andre ord: FUCK! Jeg må lage verket ferdig! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Kom igjen nå folkens, post i vei, det lbir for dumt om det bare er jeg som skal poste Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kom igjen nå folkens, post i vei, det lbir for dumt om det bare er jeg som skal poste Hvor poster vi bidraget? Står sikkert et sted men jeg har litt dårlig tid Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 her Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Mange bidrag gitt. *se om jeg klarer å mekke noe greit på en time* Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Mange bidrag gitt.*se om jeg klarer å mekke noe greit på en time* Gadde gjort susen det ja Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Nei, dette var dårlige greier. Holger, du hadde jo begynt på noe... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 syns egentlig det hadde vert bedre og hatt noe ala "speedmodeling" som jeg har sett et par andre steder, kunne jo seff da også hatt med 2d da istedenfor 5 dager-1 uke (whatever), så sette en limit på for eks 1 time der man skal gjøre sitt beste innenfor ett ikke alt for omfattende tema. Selvsagt kunne dette blitt "misbrukt" i og med at folk kansje hadde brukt mer enn tidsfristen på og bli ferdig men da hadde de bare lurt seg selv og ikke fått noe spes ut av det. Seff siden alle har forskjellige spec's så ville jo rendering tid vert utenom limit :o For eks Tid - 45min Hvilket program Hvor lang tid på evt modell Hvor lang tid på evt tekstur etc Tema - øltapp Menmen, bare en tanke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg