Prowl Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du burde ha dato i topic f.eks Uke 39 eller bare sette #1 som første konkurranse og #2 osv. Men jeg er med.. (+ at jeg stemmer for at man må opplyse kilder slik at man ikke slenger opp en wallpaper hvor man nesten ikke har gjort noe selv) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Du burde ha dato i topic f.eks Uke 39 eller bare sette #1 som første konkurranse og #2 osv. Men jeg er med.. (+ at jeg stemmer for at man må opplyse kilder slik at man ikke slenger opp en wallpaper hvor man nesten ikke har gjort noe selv) Alt(med untak av bilder) skal være gjort på egenhånd. Så da er det vel ikke vits med kilder? Det er ikke lov å bruke andre sitt arbeid i konkurransen Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du burde ha dato i topic f.eks Uke 39 eller bare sette #1 som første konkurranse og #2 osv. Men jeg er med.. (+ at jeg stemmer for at man må opplyse kilder slik at man ikke slenger opp en wallpaper hvor man nesten ikke har gjort noe selv) Alt(med untak av bilder) skal være gjort på egenhånd. Så da er det vel ikke vits med kilder? Det er ikke lov å bruke andre sitt arbeid i konkurransen Nei, men det er nettopp disse bildene jeg snakker om... Det er ikke du som har tatt bilde av Luke skywalker Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Det blir for vanskelig, jeg har bilder på pc'en som har ligget der i årevis(slightly overdrevet) å jeg husker ikke hvor jeg har funnet de, men så lenge det kun er bildet så brukes så synes jeg det skal være greit Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Skriv inn ukenummer i topicene på de to trådene ihvertfall. Og så skriver vi ukenummer i WIP-trådene også. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det blir for vanskelig, jeg har bilder på pc'en som har ligget der i årevis(slightly overdrevet) å jeg husker ikke hvor jeg har funnet de, men så lenge det kun er bildet så brukes så synes jeg det skal være greit Det jeg egentlig mener er at du skal legge de bildene du har brukt ved siden av det endelige resultatet Beklager om jeg forklarte meg litt vanskelig Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det blir nok litt mye arbeid. Folk ser som regel hvilke bilder som er tatt fra andre steder. Og er man ute etter å jukse, så vil man uansett ikke si hvilke bilder som ikke er selvlagde. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kan man vinne noe? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Respekt og ære. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 And a cookie. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Da er vi igang, starta såvidt her idag med en meget spennede star-wars character Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg lager et lyssverd. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg lager et nytt cover/wallpaper, tror jeg går for wallpaper Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg bare lager noe jeg Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Kan vi poste et bidrag, å redgere det senere(så lenge det er innen fristen?) Synes det skal være lov jeg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ja, jeg synes også at man kan poste et bidrag i tråden, og så oppdatere det senere. (nevn det i reglene også) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Det skal jeg gjøre, men da poster jeg iallefal "beta" versjonen av bidraget mitt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hehe @ SteffyBoy Skal den som vinner velge hva som er neste "Tema" ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 hehe @ SteffyBoy Skal den som vinner velge hva som er neste "Tema" ? Nei det skal han ikke, jeg bestemmer temaene Men det kan diskuteres etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg