Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Her kan dere diskutere ukens konkuranse, Endret 19. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hva med en link til denne tråden fra denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=299971 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Gjort Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Da setter jeg i gang! Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Flotters. Synes det var litt dårlig informasjon i tråden så gjerne ta med litt flere. Holger : opprett "generelle" regler også. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg foreslår å legge disse reglene inn i tråden "ukens konkurranse": - Bidraget skal hovedaklig være laget ved hjelp av en datamaskin, og skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv. - Bidraget skal være i samsvar med ukens emne. - Bidraget kan ha hvilken som helst oppløsning og kan være av hvilken som helst type datagrafikk. - Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag. - Det skal lages egne work-in-progress-tråder av brukerne selv, øvrig diskusjon tas i tråden "diskuter ukens konkurranse". - Presenter bare ferdige arbeid i tråden "ukens konkurranse" Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg foreslår at alle som er med må si ifra, så man vet om det er vits i å delta eller ikke. For det er litt kjipt å legge masse arbeid i et bilde når ingen andre joiner, eller hva? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvilken program egner seg til å lage slik Star Wars "Poster"? Jeg har kun PS 7.0. Har ingen erfaringer med programmet heller. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du kan lage bidraget i hvilket som helst program. Bruk det som du føler at du kan lage det beste bidraget i. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvilken program egner seg til å lage slik Star Wars "Poster"? Jeg har kun PS 7.0. Har ingen erfaringer med programmet heller. Photoshop er nok det beste Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ja eller som noen(holger) sikkert kommer til å gjøre er vel å bruke et 3d program til å lage et eller annet fra SW Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Ja eller som noen(holger) sikkert kommer til å gjøre er vel å bruke et 3d program til å lage et eller annet fra SW Kunne ha spurt en kompis om han kunne laget noe SW i 3D, han er sykt god. Men han er dessverre en uke i Praha på sånn klasse tur. Jeg har noen bilder som visser hvor god han er, men det har ikke noe med SW å gjøre. Så jeg lar hver å poste et bilde. Edit: Skal prøve å få laget noe SW bilde løpet av uke om jeg får tid. Endret 19. september 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Flott det Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Da er jeg med.. Men det blir veeeldig simpelt for jeg har dårlig tid også er ikke kreativiteten på det høyeste atm Men jeg må vel være med EDIT: en liten leif Endret 19. september 2004 av Stish Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Det handler ikke om å vinne, men å delta Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg foreslår at alle som er med må si ifra, så man vet om det er vits i å delta eller ikke.For det er litt kjipt å legge masse arbeid i et bilde når ingen andre joiner, eller hva? Ganske sikker på at det iallefall blir 5-10stk. med å sikkert flere etter hvert som mer folk finner ut om det Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvis alle som deltar sier ifra her, så skriver du de opp i den andre tråden. jeg deltar Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det handler ikke om å vinne, men å delta Jepp Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Jeg deltar. Konkurranse skrives forresten med to r-er. Endret 19. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg deltar. Konkurranse skrives forresten med to r-er. Jeg deltar Gjør det? Skal rette det opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg