Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Ukens konkuranse, Nå setter vi igang med konkuransen her. Dere kan lage hva som helst bare det har med SW å gjøre, det vil si, wallpapers, 3d bilder, cover osv. Fristen er til neste fredag(?) PS, ingen diskusjon i denne tråden, kun bidrag. Lager en diskusjons tråd til ukens konkuranse nå også Diskuter her REGLER - Bidraget skal hovedaklig være laget ved hjelp av en datamaskin, og skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv. - Bidraget skal være i samsvar med ukens emne. - Bidraget kan ha hvilken som helst oppløsning og kan være av hvilken som helst type datagrafikk. - Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag. - Det skal lages egne work-in-progress-tråder av brukerne selv, øvrig diskusjon tas i tråden "diskuter ukens konkurranse". - Presenter bare ferdige arbeid i tråden "ukens konkurranse" - Man kan kun poste et bidrag, men man kan velge og forandre bidraget så lenge det er før tidsfristen er gått ut. Endret 19. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Da var jeg klar med "beta" versjonen av bidraget mitt, mulig jeg skifter til wallpaper i løpet av uken Endret 19. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Et bilde av Yoda (er ikke han/hun/det med i StarWars?). Laget i PS ved hjelp av airbrush og blur stort sett, legg merke til den gale bakgrunnen. "Inspirasjonsbilde": http://www.mmhart.com/Yoda.jpg Edit: Vet det er ganske så dårlig nederst, men tidsfristen løp ut og jeg gadd ikke mer. Og mesterverket: Endret 24. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Litt utenfor fristen, men det får vi tåle Her er et lyssverd fra Star Wars-verdenen: Endret 25. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg var for sen gitt Det er heller ikke 1/50 del ferdig en gang.. Men jeg bare poster selvom.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Da var konkurransen slutt. Men kåring av vinneren er en litt vanskeligere sak Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Her er et lyssverd fra Star Wars-verdenen: Med runding på baksiden som man kan feste nøklene i? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Her er et lyssverd fra Star Wars-verdenen: Med runding på baksiden som man kan feste nøklene i? Dette er ikke diskusjons tråden Men kunne du stengt tråden og satt om en poll(med alle bidragene i) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 *Starter på oppgaven med å lage en poll* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg