Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 La inn en oppdatering fra Windows for litt siden NET. framework SP 1, etter det så forsvant oppstart menyen min. Dvs den siden hvor du kan logge inn med bruker navnet ditt, eller feks som administrator. Hvordan kan jeg få tilbake påloggings navnet mitt ?? Nå står det bare velkommen før jeg kommer innpå skrivebordet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kontrollpanelet -> Brukerkontoer -> Endre hvordan bruker logger seg inn Fjern haken ved "Bruk velkommstskjerm" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kontrollpanelet -> Brukerkontoer -> Endre hvordan bruker logger seg inn Fjern haken ved "Bruk velkommstskjerm" Takk for svar det virker nå Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det samme skjer hvis du ikke har passord på kontoen din og ingen andre brukere som kan logge seg på. Før jeg la inn den oppdateringen på min fars pc så måtte han bestandig klikke på navnetn sitt for å komme inn, etter denne oppdateringen går bare windows rett inn uten at han trenger å gjøre noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå