Gå til innhold

Problemer med asus 6800GT 129mb/ddr

Kjetil_87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan ser jeg hvilke prosseser som kjører åg hvor de ligger (hører til), samt se hva som starte opp når jeg skrur på pcen.

husker jeg så på dette engang men har glemt hvor, og hvordan

når jeg skrudde av pcen her endag åg, så var det et program som ikke reagerte: "you are not supose to see this.exe" (tror det var exe) hva er det for noe?

Endret av Kjetil_87
Lenke til kommentar
wingmt er det det samme som GMT.exE ? ligge i system32\wbem

gmt - gmt.exe - Process Information

Process File: gmt or gmt.exe

Process Name: Gator Spyware Component

Description:

gmt.exe is an Adware installed via a consenting pop-up in Internet Explorer. It gathers information regarding personal Internet usage for transmission back to an online location. This program is a registered security risk. Please see additional details regarding this process

Author: The Gator Corporation

Part Of: GAIN Software

System Process: No

Virus: No

Spyware: Yes

Background Process: Yes

Uses Network: Yes

Hardware Related: No

Security Risk (0-5): 2

Common Errors: N/A

Du kan nok fjerne denne (og alt det andre du sikkert har) med Ad-Aware og Spybot Search & Destroy.

Lenke til kommentar

hvordan ser jeg hvilke prosseser som kjører åg hvor de ligger (hører til), samt se hva som starte opp når jeg skrur på pcen.

når jeg skrudde av pcen her endag åg, så var det et program som ikke reagerte: "you are not supose to see this.exe" (tror det var exe) hva er det for noe?

Lenke til kommentar

Hvis du har Windows XP f.eks så kan du se kjørende prosesser i task manager (oppgave behandling?) Trykk CTRL+ALT+DEL for å få denne frem.

Men du har Spyware/Malware/Adware på maskinen din. Du må fjerne dette. Du kan gjøre dette ved å installere, oppdatere og kjøre følgende programmer:

Ad-Aware

og

Spybot search and destroy

Lenke til kommentar

jeg har foreløpig clocket det til 400/800, kjører stabilt og uten temp endringer i forhold til orginal innstillinger 350/700. Tror det kan clockes mer, er ganske greit kort. Blått lys på vifta som lyser opp kabinettet mitt. Kan desverre ikke gi store tilbakemeldinger på støyen pga pcen min bråker av cpu vifta og diverse kabinettvifter, men den økte ikke støyen, tar jeg hodet inn til vifta(kortet) så er det ikke mye lyd.

Kommer med 3dmark snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...