Spirre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 prøv ad-aware eller spybot, om du ikke har det Lenke til kommentar
Aopens Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Eller så kan du bare søke etter GMT.exe og slette mappen denne ligger i, dette velog bemerke etter du har avlutter prosessen i task manger og prosesser Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) hvordan ser jeg hvilke prosseser som kjører åg hvor de ligger (hører til), samt se hva som starte opp når jeg skrur på pcen. husker jeg så på dette engang men har glemt hvor, og hvordan når jeg skrudde av pcen her endag åg, så var det et program som ikke reagerte: "you are not supose to see this.exe" (tror det var exe) hva er det for noe? Endret 21. september 2004 av Kjetil_87 Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 wingmt er det det samme som GMT.exE ? ligge i system32\wbem Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 bump Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 wingmt er det det samme som GMT.exE ? ligge i system32\wbem gmt - gmt.exe - Process Information Process File: gmt or gmt.exe Process Name: Gator Spyware Component Description: gmt.exe is an Adware installed via a consenting pop-up in Internet Explorer. It gathers information regarding personal Internet usage for transmission back to an online location. This program is a registered security risk. Please see additional details regarding this process Author: The Gator Corporation Part Of: GAIN Software System Process: No Virus: No Spyware: Yes Background Process: Yes Uses Network: Yes Hardware Related: No Security Risk (0-5): 2 Common Errors: N/A Du kan nok fjerne denne (og alt det andre du sikkert har) med Ad-Aware og Spybot Search & Destroy. Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 hvordan ser jeg hvilke prosseser som kjører åg hvor de ligger (hører til), samt se hva som starte opp når jeg skrur på pcen. husker jeg så på dette engang men har glemt hvor, og hvordan når jeg skrudde av pcen her endag åg, så var det et program som ikke reagerte: "you are not supose to see this.exe" (tror det var exe) hva er det for noe? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hvordan ser jeg hvilke prosseser som kjører åg hvor de ligger (hører til), samt se hva som starte opp når jeg skrur på pcen.husker jeg så på dette engang men har glemt hvor, og hvordan når jeg skrudde av pcen her endag åg, så var det et program som ikke reagerte: "you are not supose to see this.exe" (tror det var exe) hva er det for noe? Hvis du har Windows XP f.eks så kan du se kjørende prosesser i task manager (oppgave behandling?) Trykk CTRL+ALT+DEL for å få denne frem. Men du har Spyware/Malware/Adware på maskinen din. Du må fjerne dette. Du kan gjøre dette ved å installere, oppdatere og kjøre følgende programmer: Ad-Aware og Spybot search and destroy Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 jeg vet hva task manager er, men der står det ikke hvor filen kjører fra (url, f.eks c:\lol\eg\e\iche heilt n00b.exe. åsså se ka programmer (prosseser som starte under startup) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg vet hva task manager er, men der står det ikke hvor filen kjører fra (url, f.eks c:\lol\eg\e\iche heilt n00b.exe.åsså se ka programmer (prosseser som starte under startup) Mener du denne? Start - kjør - msconfig Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 den ja nice thx har btw spyware og adware. ingen som har hørt om "you are not supose to see this" filen? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Kjør ad-aware og/eller spybot du og den forsvinner sannsyneligvis. Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 nei Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 *FIKSET*, la inn windows på ny. konge!! takk for hjelpen alle sammen Er det noen fordel å skru av vsync? får 100fps i cs men er det verdt det ? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 *FIKSET*, la inn windows på ny. konge!!takk for hjelpen alle sammen Er det noen fordel å skru av vsync? får 100fps i cs men er det verdt det ? Så kortet er bra? Har du tatt en 3dmark 03 test e.l.? Har du testet klokkemulighetene? Litt nyskjerrig på dette kortet. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg og er litt nysgjerrig på hvor mye du får klokket core/minne på det kortet. Hvordan er støynivået på kjøleren? Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 jeg har foreløpig clocket det til 400/800, kjører stabilt og uten temp endringer i forhold til orginal innstillinger 350/700. Tror det kan clockes mer, er ganske greit kort. Blått lys på vifta som lyser opp kabinettet mitt. Kan desverre ikke gi store tilbakemeldinger på støyen pga pcen min bråker av cpu vifta og diverse kabinettvifter, men den økte ikke støyen, tar jeg hodet inn til vifta(kortet) så er det ikke mye lyd. Kommer med 3dmark snart Lenke til kommentar
Kjetil_87 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 10900 med 400/800 og min pc, se profil Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 10900 med 400/800 og min pc, se profil Tålig bra det ja. Skal teste når jeg får samme kortet... Jeg har da p4 a [email protected] + 1024mb ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå