Gå til innhold

Problem med matshita UJ820s på g556e laptop

Anbefalte innlegg

Heisann. Har problemer med dvd-brenneren som er nevnt i topic. Når jeg skal brenne et image til tom dvd, så slutter plutselig brenneren å fungere etter en viss periode. Det virker nesten som den henger seg opp eller slutter å svare, jeg må reboote for å få ut disken. Dette har skjedd med flere forskjellige image-filer så det er ikke selve filen som er problemet. Jeg kjører Windows xp-pro sp2. Har prøvd med original ASPI og med ForceASPI som jeg har fått anbefalt, men det hjalp ikke. Noen firmware-updates har jeg ikke funnet. Mediet jeg har prøvd med er 4x dvd+rw fra Memorex. Noen som har noen tips om løsninger jeg kan forsøke? Eller er brenneren død så jeg må sende inn pcen. Har ikke hatt noen problemer med lesing av hverken dvd eller cd og heller ikke brenning av cd-r.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

har samme brenneren.... det finnes ikke tilgjengelige firmware opgraderinger.

jeg har problem med lesing av enkelte cd'er og dvd'er, samt at brenning av dvd'er er max hastighet jeg får, 2x lell om jeg har 8x-plater. cd'plater får jeg brent på max 16x

har googlet litt, og funnet ut at dette er en dritbrenner, og jeg kommer til å skifte den ut .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...