Gå til innhold

Ny pc til brodern

Anbefalte innlegg

Heisann,

Vil bare høre andres meninger før jeg bestemmer meg.

Skal bygge en pc til broren min, den skal brukes til internett, skriveprogram og evt. litt nedlasting... Den skal altså ikke brukes til spill (eller kanskje kabal da ;) ).

Den kan gjerne være litt fremtidsrettet, gjerne ikke bråke så altfor mye, og ha en 17" lcd skjerm med bra bilde..

Jeg har selv satt opp flere oppsett, men vil gjerne høre fra andre først om hva dere har å komme med..

Pris: han har ikke sagt noen pris egentlig, men så billig som mulig liksom, det er jo ikke en gamer pc...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

Vil bare høre andres meninger før jeg bestemmer meg.

Skal bygge en pc til broren min, den skal brukes til internett, skriveprogram og evt. litt nedlasting... Den skal altså ikke brukes til spill (eller kanskje kabal da ;) ).

Den kan gjerne være litt fremtidsrettet, gjerne ikke bråke så altfor mye, og ha en 17" lcd skjerm med bra bilde..

Jeg har selv satt opp flere oppsett, men vil gjerne høre fra andre først om hva dere har å komme med..

Pris: han har ikke sagt noen pris egentlig, men så billig som mulig liksom, det er jo ikke en gamer pc...

Du får ferdige billige pakker hos psdata til 2600,- Di duger til skriving, internett og noe nedlasting. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...