Gabriel Shear Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 På min Netshop 1557 kommer det merker av tastaturtastene i skjermen.. (pga støv tastene) Det er veldig irriterende... Er det sånn på alle netshop 1557? går det an å gjøre noe med? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dette er vanlig på mange laptop'er...trikset er å legge noe i mellom...et a4 ark gjør som oftest susen... noen lappiser kommer også med en liten matte å ha i mellom... vh krister Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Er det mulig å kjøpe noe proffosjonelt, noe som er tilpasset til akkurat det? som de mattene du snakket om? Går ikke an å fikse problemet på en annen måte? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ja f... sinnsykt irriterenda. holder på å bli gal av det. også får jeg en fin lang stripe langs midten. svak konstruering av denne laptopen. er det slik på de nyere og? har den gamlese utgaven av 1557 med radeon 9600. en løsning jeg har tenkt på å feste på tykkere puter enn di gummiknottene som er. litt kjedelig å huske legge imellom et ark hele tiden Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Blir det for plagsomt er det muligt og bytte glass-plexiglassplaten som beskytter skjermen. Du kan kjøpe den løs og koster ikke mye penger. Du bør vite hva du gjør før du begynner og skru på maskinen, og ikke gjøre det om du har garanti på den. En annen ting er og polere vekk merkene, kjøp ett slikt sett som de selger til mobiltellefonene for og ta vekk riper på displayen der. Poler forsiktigt til det er vekke. Lykke til Ivan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå