elatuz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har laget en handlevogn i prisguiden, Link Hvis den ikke funker har jeg valgt disse komponenten. OCZ PowerStream 470W Thermaltake Xaser Tsunami VA3000BNA Zalman CNPS7000A-AlCu Ser dette bra ut? OCZ sin psu skal vist være litt stor, noen som vet om den passer i kabinettet? mvh elatuz Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har du sett på Zalman CNPS7000B? Er vel hakket bedre. Følger det med viftestyring på A-vesjonen? Det gjør det på B... Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Har du sett på Zalman CNPS7000B? Er vel hakket bedre. Følger det med viftestyring på A-vesjonen? Det gjør det på B... Ja, jeg har sett på den men den selges på så få steder. Det er viftestyring (FAN MATE 1) mens B-versjonen har Fan Mate 2. Tror det er minimal forskjell på disse to Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har MIST 550W PSU, er veldig fornøyd med den.....er vel den samme som PFC 550W på microplex (det er kommt nye MIST med S-ATA kontakter)....men som sagt, veldig bra psu med temp styrte vifter. Francis Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Noen som har andre forslag til PSU'er? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Denne : http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19696 Eller : http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=21097 Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Denne : http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=19696 Eller : http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=21097 Har sett på Antec Neo, og liker egentlig den best. Men de har den ikke inne på noen av de kjente nettbutikkene. Vil den være et mye bedre alternativ enn OCZ sinn? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Tror nok hvilken som helst av de tre blir ett fett . Høy gadget factor på Antec Neo da , med modulær kabel tilkopling slik at man slipper å ha døde/ubrukte tvunnet opp i kabinettet . Ellers er det noen overklokkere som rakker ned på dual +12v (AntecNeo)og vil heller ha en sterk +12v linje istedet. Endret 19. september 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Tror nok hvilken som helst av de tre blir ett fett .Høy gadget factor på Antec Neo da , med modulær kabel tilkopling slik at man slipper å ha døde/ubrukte tvunnet opp i kabinettet . Ja, jeg vet det, men sansyneligheten for at jeg kommer til å bruke alle kablene er stor, så da er det ikke noe vits lenger. Et stort plus med antec neo er 120mm vifta. De lager en mye dypere og bedre lyd. OCZ oppgir et støyniva på 23db@60%load noe som jeg mener er bra. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Vel , ved en skikkelig sterk PSU tror jeg støynivå er ditt minste problem uansett type . Alle har automatisk vifteregulering (temp regulert). Og en middels belastet PSU blir ikke akkurat "het" slik som de som benytter mindre PSU'er gjør , hvilket gjør de stille selv med 2*80mm vifter. Har selv en 400w BeQuiet med 20A på +12v og auto temp styring av viftene , og tom ved overklokket system hører jeg ikke noe til den hvis jeg ikke sitter med hue mot baksiden av kassa. Og den har noise level kurve fra 22db-32db avhengig av belastningen (20-100%). I tillegg kan en knapp sette viftene fast på low/high/auto , veldig kjekk funksjon . Lenke til kommentar
elatuz Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Noen som vet om OCZ psu'en passe i det kabinette jeg har valgt? Noen som har en url til en side man kan regne ut hvor stor psu man trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå