Joakimt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Hei! Er en idiot av en nybegynner med torrent-filer. Lastet ned programmet BitTorrent, og håpet at alt skulle være greit. Problemet er at jeg ikke får lastet ned noe fra . De fleste nedlastingene starter aldri. Er det noe mer jeg må gjøre? Finner ingen FAQ- eller registreringsside på siden. Noen som kan forklare meg prinsippet med torrent og ? På forhånd takk! Endret 19. september 2004 av Joakimt Lenke til kommentar
Josus Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det som kan være et problem er NAT i modemet ditt? Det hjelper uansett og ha bridge-mode i modemet(?) du har og uten er det nesten umulig og laste ned torrents hvis man er nøye på farten man får. Selv liker jeg Azureus best. Lenke til kommentar
klb Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nå skal man vel være forsiktig med å hjelpe til med fildelingsproblemer. Kan vel si så mye som at du kanskje burde skjekke om programmet får kontakt med trackeren Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 BitTorrent er programvare. Hører til under: Forum -> Programvare -> Programvare Bruk en emnetittel som beskriver tråden best mulig. Vil anbefale å ta en titt på retningslinjene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg