m-momr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 hei, jeg skal kjøpe tråløstnettverk, jeg har en switch med 8 porter, og en bærbar pc med tråløstnettvert og blåtann og sånn. jeg skal koble den tråløsenettverks boksen til switchen min. vet noen om et alternativ`? takker for svar Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 *bumb* (bi di dump) Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det du trenger er nok et aksesspunkt ... som du kobler til switchen ... jeg hadde valgt et aksesspunkt av samme merke som det trådløse nettverkskort ... alternativ som switchen din. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 ok, så jeg må ha aksesspunk switch, hva er da de andre tråløse boksene som ikke er aksesspunk? Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Du trenger ingen aksesspunkt switch (finnes noe sånt i det hele tatt?) - du har allerede en switch - alt du trenger er et aksesspunkt som gjør det mulig å koble trådløse enheter til din switch. De andre trådløse boksene som ikke er aksesspunkt er "basestasjoner" / "routere", som også kan være switch - vanligvis kobler man disse inn i sitt bredbåndsmodem - men siden du allered har en switch - som du kan koble dine "kablete" pc'er i trenger du i utgangspunktet bare et aksesspunkt. Endret 20. september 2004 av bitcowboy Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Alrighty then, takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå