Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Vurderer å kjøpe dette, en smule latterlige, kabinettet: http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=20333 Er det noen som vet noe særlig om dette? Altså, jeg er fortsatt i tvil om jeg skal kjøpe dette eller beholde min yndling, chieftec big tower! DoctorMacabre Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Beklager å måtte si dette, men det er noe av det værste jeg har sett..... til og med værre en diabolic kassa Behold ditt gamle, du.. <- personlig mening Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Liker faktisk det kabinettet (bortsett fra vinduet), men har sett mange fete ferdigmaskiner baser på det kabinettet. Skal du først ha et kabinett der man slipper å gjøre noe selv er vel dette et like godt valg som noe annet Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Etter omtalene å dømme, er dette kabinettet døds digg med fin lyd. LOL Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeg syns den var stygg! Men hvis du liker utseende på kabinettet, så kjøp den. den er ikke så veldig dyr heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå