Camron Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Noen som vet om et bra program som tar opp skjermaktivitet som er lett å bruke? den må også ta opp lyd, og det hadde vært prikken over i'en om den hadde sånn short-cut knapp som slo den på.. takker for evt. hjelp Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Snag-it eller no sånn Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 tar den opp lyd? anyway, så prøver jeg å laste ned Trial nå.. andre forslag? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 nå har jeg prøvd Snag-It...jeg syns at det suger hvertfall...den tok verken opp lyd eller filmer.. det er det jeg ønsker.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Prøver du å ta opp fra web TV? NRK/TV2 Ligger en bra "Guide" her om hvordan det gjøres... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 hvor er den guiden? det er noe liknende jeg prøver å gjøre ja Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 ingen andre som vet om noe? ingen som kan hjelpe meg å finne den "guiden" Hoax nevnte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå