Malevolence Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg tror strømforsyningen min er gått til helvete, men jeg lurer på om det bare er sikringen som er gått. Hvor finner man sikringen? Jeg har en MIST 350 W Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Enten finner du et gjennomsiktig glassrør med matall ender eller finner du et hvit kjeramikkrør med metallender, vet ikke hvor men du må bare lete. Men sannsynligvis bruker dem elektroniske kretser som slår av utgangene så kjappt at det ikke oppstår noen skade ved f.eks kortsluttning. Da finner du ingen sikkringer i psu. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 strømforsyningen er ihvertfall helt død... testet det på en annen pc... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Glassikringen er vel bare en ekstra sikkerhet hvis automatsikringen skulle svikte. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 æsj, da blir det retur til microplex Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 hei, apropos: hvis du drar ut strøm ledningen og venter noen minutter før du setter den igjen og prøver å slå den på, ser du om vifta starter så vidt for å stoppe igjen? og hvis den stopper men hører en høy frekvent tone? da er ikke hoved sikringen som er gån, men som regel beskytelses kretsen som slår inn av X årsaker, kanskje den er blitt overbelastet og er rett og slett defekt en av spenningsregulatørene. Enkelte strømsforsyninger har forresten sikringen "innebygd" rett under strøm inntaket. (om du ikke ser noen av nevte symptømer) mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå