dimex Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Hei.. jeg trenger hjelp til oppgradering av Firmware (til v. 12) til min siemens SX1 .. har fulgt intstruksjonene.. skal ta den av .. trykke inn joysticken..mens jeg tar den på .. så kommer det opp litt skrift som står at jeg bare må kjøre progget på pcen .. jeg gjør det men så .. etter at den søker etter mob står det .. FINNER IKKE MOBIL .. !! hvorfor skjer dette? (jeg kan legge over bilder osv. pcen har funnet mobilen .. progget som følgte med finner også mobilen .. men ikke firmware install .. ) Btw. har også tele2 abb. kjøpte mobilen igår .. tar det 24 timer før jeg kan sende mel. og mms osv. ? TAKKER FOR ALL HJELP! mvh. Julian Endret 19. september 2004 av dimex Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har du innstallert driver'n til firmware innstaller'n? Tipper det er det som er problemet ditt, hadde samma problemet når jeg fikk mæ SX1 Lenke til kommentar
dimex Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hva mener du med det ... hvor finner jeg dem ? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hva mener du med det ... hvor finner jeg dem ? Mener du driver'n til firmware innstaller'n til SX1? Driver'n er den samme som firmware innstaller'n. Bare velg firmware innstaller'n når du skal innstallere driver'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå