Sinnapels Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Har finni et snasent kabinett: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet566.htm Men det er ikke noe plexiglass dør her... Er det vært ett forsøk mekke til eget glassdør??? Tenk å få kasta inn tonnevis av uv lys der da... pluss at jeg har vannavkjøling... Så få helt sånn uv pulver i vannet. Så er det i boks Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Har finni et snasent kabinett: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet566.htm Men det er ikke noe plexiglass dør her... Er det vært ett forsøk mekke til eget glassdør??? Tenk å få kasta inn tonnevis av uv lys der da... pluss at jeg har vannavkjøling... Så få helt sånn uv pulver i vannet. Så er det i boks kan du ikke finne et kabinett da som har vindu ? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Alt kan moddes, alt kan fikses - skal ikke være noe større problem med dette kabinettet enn andre kabinetter. Selv falt ikke dette kabinettet i smak her i gården, men - "Whatever floats your boat!" Vil også holde meg borte fra "pulver" i vannkjølingsoppsett, og heller satse på flytende UV tilsetning a'la Glowmotion e.l. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Ja, noe sånt.. som lyser i vannet.... Tror ikke det skal bli lett å finne en sånn dør i DEN fargen.... Blir vel ikke så fint å gjøre det sjøl vel? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Finne en dør gjør du vel neppe om de ikke produserer dører med plexiglass. Å lage en selv kan da bli like fint som ferdigkjøpt ( om ikke finere i de fleste tilfeller ). Er du ikke så veldig nevenyttig kan du ta turen innom microplex.no og se på ferdig kit-ene de har der. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 denne eller denne Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Kan jo prøve.... Kjedlig viss det ikke blir noe pent da... Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Kan jo prøve.... Kjedlig viss det ikke blir noe pent da... klart da blir tøft Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Siden det bygger på en chieftec kabinett så regner jeg med at du kan kjøpe en dør med ferdigmontert plexi;) orker ikke finne link, men de har det sikkert på microplex.no .. eventuelt male døra lilla, da Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 visst du kjøper ein av dei eg anbefalte så får du jo med plexiglass:D Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Raidmax er ikke pent syntes jeg.... Litt "Ferdig modda" og billig.... (Min mening) Lyst på chieftec med den lakken!!! Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Raidmax er ikke pent syntes jeg.... Litt "Ferdig modda" og billig.... (Min mening) Lyst på chieftec med den lakken!!! ka lakk? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 For meg ser det hvertfall ut som om det er en plate bak selve utskjæringene. Da skulle det ikke være mer vanskelig enn å fjerne denne platen, og så feste plexi der. Plexi får du kjøpt hos glassmesteren der du bor. Sjekk gulesider. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg fant jeg fant.... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKCHDACL Kan dette vare no? Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 dette eller dette Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg fant jeg fant.... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBWKCHDACL Kan dette vare no? Som du ser så er det et vindus kit til et slikt chieftec kabinet som revoltec kabinetet er laget liken/er det samme. Dette vinduet passer ypperlig til ditt revoltec! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Liker chieftec godt... Ikke ferdig modda og MASSE potensiale..... Go` kabinetter Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Trodde det skulle passe ja.... Får prøve det. Dancke. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Liker chieftec godt... Ikke ferdig modda og MASSE potensiale..... Go` kabinetter da er så mongen som har chieftec, så eg ville gått for et anna kabinett Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 19. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 Sant det... Men viss du gjør noe sjølv så blir det jo ikke sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå