TouchMe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ja det er helt sant, jeg leste det på en annen side her om dagen, klikk HER for å lese artikelen om OsloLAN, det sies at TV2 Spillmagasinets Cathrine skal komme dit, woooo =) Klikk HER for å lese OsloLAN artikelen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det var da vitterlig akkurat den samme premien i fjor. Og SELVFØLGELIG går den til CS. (: OsloLAN er og blir en CS-happening. Derfor kommer ikke jeg i år. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 "det sies at TV2 Spillmagasinets Cathrine skal komme dit, woooo =)" - dette står jo også på OsloLANs hjemmesider da. Hva med å bare lese dem for å få all offisiell info? Og gullet er for dem som vinner CS ja. Har du en sjangs? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er ikke 1kg gull verdt satans mye? Litt vanskelig å tro de gir det bort til en 14 åring CS spiller... Også CS spiller da av alle ting Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hadde vært kult å ha en "feilfri" polert gullbarre *Smiley med glimt i øyet* Får kjøpe gips pulver å støpe en, spraye med gullmaling etterpå hehe. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er ikke 1kg gull verdt satans mye? Litt vanskelig å tro de gir det bort til en 14 åring CS spiller... Også CS spiller da av alle ting ca 90'000,- Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er ikke 1kg gull verdt satans mye? Litt vanskelig å tro de gir det bort til en 14 åring CS spiller... Også CS spiller da av alle ting Burde vel egentlig ikke være vanskelig å tro hvis de skriver det og og hadde premien i fjord Og det er vel litt naivt å tro at det bare er 14 åringer som spiller CS... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det er ingen 14-åringen som har en sjanse til å vinne 1. premien der. Men som sagt så er OsloLan-folket svært så opphengt i CS... Greit nok at det er verdens mest populære MP spill, men det er litt "utspilt". Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 En gullbarre etter min smak Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 For å si det sånn, tror ikke det er noen 14åringer som kommer til å vinne de gullbarrene (eller pengene). Det kommer tross alt MANGE GODE klaner, SK skal ditt også, NoA skal vel også ditt, bare uten shaGuar(?). Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 det er vel faktisk 3 andre tråder om OsloLAN04, men man har klart å holde det begrenset til å bare aktivt bruke den ene. men her kom seff den fjerde... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Den dagen en fjortiss vinner ett kilo gull på OsloLAN er den dagen alle andre har sluttet å spille CS. Kan ikke tenke meg til at dem har sjangs overhode. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) nå skal jeg ikke ødelegge all morroa for dere gamere her, men dette synes jeg begynner å ta av litt for mye Enn å gi bort så mye penger til en gjeng som kaster bort livet sitt på CS og annet slask.Er det personer som virkelig fortjener å bli premiert etter prestisje er det Scenere som virkelig utvikler ting! Den vestlige verden har sunket lavt. At man bruker penger på mye unødvendig er jo ikke å komme unna, men å gi folk 90k i premie for å spille dataspill, er EGENTLIG litt på skråplanet Endret 19. september 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg synes de burde gi gullet til meg siden jeg aldri har spilt CS. Flere som er enige? Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 cs er en sport som alle andre nesten då Lenke til kommentar
capy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 folk må jo få litt igjen for å kaste livet sitt bort på cs. selv prioriterer jeg andre ting jeg mener er gull verd. bare ikke dagen derpå Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 nå skal jeg ikke ødelegge all morroa for dere gamere her, men dette synes jeg begynner å ta av litt for mye Enn å gi bort så mye penger til en gjeng som kaster bort livet sitt på CS og annet slask.Er det personer som virkelig fortjener å bli premiert etter prestisje er det Scenere som virkelig utvikler ting! Den vestlige verden har sunket lavt. At man bruker penger på mye unødvendig er jo ikke å komme unna, men å gi folk 90k i premie for å spille dataspill, er EGENTLIG litt på skråplanet Hehe er litt enig, men hva med tullinger som har viet livet sitt til å løpe etter en fotball f.eks - De fortjener hvertfall ikke alle de pengene de får. Samme gjelder egentlig alle typer sport. Kasting av pinner(spydkast) og kuler, løpe 100m fort, curling(!!), tennis, osv er helt meningsløst egentlig, men de casher jo inn på det. Folk liker å se andre folk gjøre meningsløse ting Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 En fjortiss med gullbar...Tja... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg synes det er på tide at andre spill også begynner å få litt høyere premier.. CS er jeg mildt sagt dritt lei, og det var jeg for 3-4 år siden eller noe sånn.. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hehe, tipper de som vinner føler seg snytt når de mottar gevinsten.. Gull er blytungt, det veier 19.3 kilo per kubikkdesimeter (liter). Det vil si at 1kg gull er ca. en halv desiliter.. Ikke mange gullbarrene å dele på mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå