Prosessoren Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Men finnes det et program for win98, hvor jeg kan flytte alle dataene på det området som funker, og "stenge" det området som ikke funker (som det er feil på) ? Slik at bare deler av harddisken funker.. ?? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 GetDataBack fra Runtime software. Men uansett; en disk som begynner å få bad clusters, kommer til å havarere etter en stund. De formerer seg, gjerne i et akselererende tempo... Lenke til kommentar
Prosessoren Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hvilke instillinger skal jeg ha i programmet for at programmet skal "stenge" de delsene av HD som er ødelagt... OG hva skal jeg svare når feilmeldingen "bad sextors" kommer opp, når den scanner drive'en ? Vil programmet gjøre at HD menden som vises etterpå, bare er på F.eks 3gb, når tot.hd size er 6 ?? Eller lager den 2 hd og deler opp i en bra og en dårlig del ? Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Scandisk stenger og av dei ødelagte sektorane. Bare kjøre scandisk, så skal det fikse seg. Men som ufo seier så er dette bare ei midlertidlig løysing. Den disken vil bare bli verre og verre. Gjer deg sjølv ein teneste og kjøp ny harddisk med ein gong om du har råd til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå