Kulestøper Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hei dere som kan det meste om det meste. Vurderer å kjøpe meg et nytt skjermkort, men er ikke ute etter det råeste.... Har kikka i produktguiden og fant et "Asus V9560/TD GeForce FX 5600 256 MB" Det er ikke så veldig dyrt, og PC'en min er ikke så veldig ny heller... Er det noe å satse på? Eller er det noe anna i samme prisklasse som vil være bedre å bruke????? Vennlig hilsen MG Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hei dere som kan det meste om det meste. Vurderer å kjøpe meg et nytt skjermkort, men er ikke ute etter det råeste.... Har kikka i produktguiden og fant et "Asus V9560/TD GeForce FX 5600 256 MB" Det er ikke så veldig dyrt, og PC'en min er ikke så veldig ny heller... Er det noe å satse på? Eller er det noe anna i samme prisklasse som vil være bedre å bruke????? Vennlig hilsen MG Jeg er ekstremt dårlig erfaring med dette kortet selv, men hvor mye hadde du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hei dere som kan det meste om det meste. Vurderer å kjøpe meg et nytt skjermkort, men er ikke ute etter det råeste.... Har kikka i produktguiden og fant et "Asus V9560/TD GeForce FX 5600 256 MB" Det er ikke så veldig dyrt, og PC'en min er ikke så veldig ny heller... Er det noe å satse på? Eller er det noe anna i samme prisklasse som vil være bedre å bruke????? Vennlig hilsen MG Jeg er ekstremt dårlig erfaring med dette kortet selv, men hvor mye hadde du tenkt å bruke? Harr også hørt mye dårlig om dette. Geforce på den tiden var ikke helt patent, så det er bra du spør, vi her fraråder deg. Tenk heller mer på ett 9800pro. (256bit, 256mb) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Gå heller for et Radeon 9600 128MB. At kortet du refererer til har 256MB er bare en ulempe på grunn av underklokket minnet, uansett skal Radeon 9600 yte bedre, og er du heldig får du et 9600 Pro til under 1000 lappen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dette er vel ett bra kjøp.. Lenke til kommentar
Kulestøper Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Takker for god respons!!!!!!!! Tror jeg går for Sapphire Radeon 9600 PRO 128 MB, var ikke så ille pris heller.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Takker for god respons!!!!!!!! Tror jeg går for Sapphire Radeon 9600 PRO 128 MB, var ikke så ille pris heller.. Da har du gjort et mye bedre kjøp en førstnevnte kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå