Paulex Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kjøpt nytt HK.... Må jeg formatere hele harddiscen bare pga. dette? Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 hmmm.. skulle gjerne vist hvilket OS du har! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Nope. Du trenger bare reinstallere/reparerer OS'et ditt. Så sett i CD'n når maskina booter og velg at du vil boote fra CD. EDIT: Ikke alltid nødvendig. Prøv uten først. Når jeg oppgraderte fra Socket A til Socket 754 trengte jeg ikke å reinstallere OS, men når jeg skiftet fra et Socket 754 hovedkort til et annet måtte jeg reinstallere. Endret 19. september 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
southhome Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nei, som regel ikke. Før du skifter hovedkort så avinstalerer du driverne til hovedkort,lydkort og nettverkskort. Hjeper ikke det, booter du bare med XP-cden og `reparer windows`. Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Trenger vell strengt tatt ikke det! I hvertfall viss han har WinXP. Da booter du fra XP-CDen og velger at du skal reparere XP andre gangen alternativet kommer opp. Edit: southhome var før meg Edit 2: Post nr. 100 Weeeee! Endret 19. september 2004 av E.M. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Har XP, og jeg ser helst at jeg slipper å formatere hele dritten. Er lei av å måtte formatere nå ass Lenke til kommentar
southhome Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Da prøver du det som Jeg og È.M` skrev. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kommer ann på om det er 2 hvidt forskjellige chipsett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå