frodd Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Kan noen hjelpe meg med hva som er forskjell på ekstrautstyret man får med Powercolor Radeon 9800 Pro og Sapphire Radeon 9800 Pro? Jeg har fått med meg at man får HL2 med i 9600XT, gjelder det andre Radeon kort også? Siden prisen på disse to nærmest like kortene er omtrent lik, kan ekstrautstyret være avgjørende. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Erfaringer fra begge kortene kan også være interessant. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Erfaringer fra begge kortene kan også være interessant. Du er litt for lite konkret til å kunne gi ett godt svar. Som oftest vil lite retail versjonen til Sapphire ligge på noenlunde samme pris som full retail versjonen til PowerColor. I såfall er det kun driver og eventuelt en kabel eller to med Sapphire, mens PowerColor har spill o.l. med. Hva den nøyaktige bundelen inneholder vil du mest sannsynlig finne på produsentenes hjemmesider, eller ved ett kjapt søk på google. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Med PowerColor 9800PRO kortet mitt fulgte Counter-Strike Condition Zero fullversjon med CD-key (for steam og!) og hele pakka med. Er storfornøyd med bundelen selv om jeg egentlig ikke bryr meg så mye om hva som følger med skjermkortet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det medfølger ikke med HL2 kuppong i verken Powercolor eller Sapphire sitt 9800 Pro. Lenke til kommentar
Heppe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Med mitt PowerColor fulgte det med 2 condition Zero cd'er. Cd-keyen fant jeg ikke Lenke til kommentar
frodd Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har bestemt for å handle dette kortet fra mpx.no siden det er så billig: Club3D Radeon 9800 PRO 128MB Skjermkort 8X AGP, 256BIT, DDR, CRT+TV+DVI, Retail Noen som vet hva som følger med i pakken? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har bestemt for å handle dette kortet fra mpx.no siden det er så billig: Club3D Radeon 9800 PRO 128MB Skjermkort 8X AGP, 256BIT, DDR, CRT+TV+DVI, Retail Noen som vet hva som følger med i pakken? Så og si ingenting. En driver cd tipper jeg, kanskje en tv ut kabel på 30 cm eller så Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 nei, da er bare til å gleda seg å sjå ka som flger med:D Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Med mitt PowerColor fulgte det med 2 condition Zero cd'er. Cd-keyen fant jeg ikke når du putter i cd one for å instalere så står det over instal,noe sånt som get cdkey eller lignende...................... Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Sapphire CD med spillet Return to Castle Wolfenstein (fullversjon) CD med spillet Solider of Fortune II (fullversjon) CD med DVD-avspillingsprogramvaren PowerDVD CD med drivere til kortet CD med programvare for overklokking Manual DVI->CRT adapter S-video->composite/RCA adapter S-video forlengeleskabel Composite/RCA forlengelseskabel Det står i hvert fall her http://www.hardware.no/tester/skjermkort/s...pro/index3.html EDIT Vær OBS at dette er gammel bundle.... vet ikke hva er inne nå..... Endret 19. september 2004 av jokab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå