runela Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg formaterte i går på grunn va ustabil pc og masse virus. Men når jeg kom inn i windows etter formatering var ikke min datamaskin såtte opp sånn som jeg er vant til. Nå var plutselig en hardisk (F:) Og en cdrom (D:) osv... Noen som vet hvordan mann skifter om på dette? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 kontrollpanel-> klassisk visning-> datamaskinbehandling-> lagringsplass-> diskbehandling. Der kan du endre stasjonsbokstaver osv. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ja, nå er det ikke sikkert at dette skjer alle, men jeg har faktisk opplevd at partisjoner har blitt borte når jeg har gjort sånn, men dette har heldigvis bare skjedd en gang. den gangen partisjoner ble borte for meg ble vel 3 partisjoner borte, vet ikke helt hva som var grunnen. senest i dag brukte jeg denne funksjonen etter formatering å da funka den fint uten problemer. skifta bokstav på 2 partisjoner. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 kontrollpanel-> klassisk visning-> datamaskinbehandling-> lagringsplass-> diskbehandling. Der kan du endre stasjonsbokstaver osv. datamaskinbehandling ser jeg ikke på kontrollpanelet mitt.. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du skal høyreklikke på My Computer så Manage så disk managment, her kan du endre bokstaver. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 høyreklikk på min datamaskin -> behandle -> lagringsplass -> diskbehandling -> høyreklikk på disk -> endre stasjonsbokstav.. ok? Lenke til kommentar
runela Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Funka det Men måtte ta ut cdrommen og sette den inn igjen sia den var (D:) og jeg skulle ha en hardisk til og bli (D:) Men fikk det til nå Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Funka det Men måtte ta ut cdrommen og sette den inn igjen sia den var (D:) og jeg skulle ha en hardisk til og bli (D:) Men fikk det til nå grattis! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Funka det Men måtte ta ut cdrommen og sette den inn igjen sia den var (D:) og jeg skulle ha en hardisk til og bli (D:) Men fikk det til nå Du kunne jo bare ha endra CD-ROM til noe annet først. XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå