rashka Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Heisann! Etter noen kvelder med intens jobbing for å prøve ¨å fikse det som er feil på dataen min, har jeg gitt opp og søker nå hjelp. Det hele startet på onsdag, jeg skrudde på dataen som vanlig, så sat jeg på noe musikk, også, merka jeg at jeg ikke fikk noe lyd fra bak meg, med andre ord var det bare 2.1 lyd. Så gikk jeg på kontrollpanel, og riktignok stod lydkortet på 2.1 surround, greit nok tenkte jeg, jeg skifter bare til 5.1 . Etter å ha trykt 5.1 og apply, så skal lyyden normalt forsvinne, for så å komme tilbake som 5.1. Nå bare fortsatte sangen helt likt. Så rebbota jeg, og ingenting. Det virker nesten som om jeg ikke kan skifte bort fra 2.1 . Jeg ble så irrritert og prøvde å reinstallere driverne, men det funka heller ikke (kan hnde jeg har eit virus som angriper exe filer, men jeg tror jeg har sletta det) Lydkort Høytalere Håper dere kan hjelpe meg Mvh Stian Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvis det er Winamp du bruker til å høre musikk med, så får du bare 2.1. Du kan laste ned en plugin for 5.1 lyd her: Winamp Du kan også spille av musikken i media player, hvis du ikke får 5.1 lyd da er det noe galt med innstillingene eller pc'en din. Lenke til kommentar
rashka Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Har hatt surround i wianamp før da =/ dfår ikke surround i spill heller =[ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå