smeboe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 har tenkt på et Aopen H600B kabinett til ny PC(A64, R9800pro, Tvkort, WLAN kort, 200GB WD, 1GB TwinMos) Kanskje litt overflødig spørsmål, siden jeg er ganske sikker på at det går, men er 350W PSU nok?? Har lest at kabinettvifta er støyende, stemmer det?? Uansett, hvor mange kabinettvifter bør jeg ha til mitt oppsett?? Og i de første brukererfaringene står det at det ikke er noen S-ATA-strømkontakt, er det lagt til på de nyere kabinettene? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 350watt holder akkurat. Annbefaler deg å kjøpe en litt større med en gang. Du burde ha ca 4 vifter. To foran som blåser inn, og to bak som trekker lufta ut. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Har det kabinettet selv (inhold i profil), og det funker utmerket. Jeg er meget fornøyd! Edit: leif Endret 19. september 2004 av fargoth Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Har det kabinettet selv (inhold i profil), og det funker utmerket.Jeg er meget fornøyd! Edit: leif Ser ut som om det fungerer fint med fargoths innhold, og du har den originale PSU-en?? Ser ut som om du har S-ata også, det er lagt inn kontakter til det, right? Dersom jeg trenger større PSU, må jeg vurdere et annet kabinett (chieftec??) for det blir mye dyrere å kjøpe ekstra PSU... EDIT: tok denne testen. fikk 293 W recommended med litt overkill (9800XT grafikkort og to DVD-brenner-drev) Skulle ikke det gå greit da? hvor mye kan et TV-kort og WLAN-kort bruke tilsammen?? Endret 19. september 2004 av smeboe Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Noen som vet noe om produsenten Colors? http://www.mamoz.no/produkt/SLC10105/COLOR...+Black%2FS.html Tenkte på dette, det så jo greit ut til en god pris... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Den strømforsyningen holder lenge, ikke vær redd. Du kan minst ha 2 Hdd'er til med det oppsettet. Tror det har komt 1 s-ata kontakt på disse nå, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Den strømforsyningen holder lenge, ikke vær redd. Du kan minst ha 2 Hdd'er til med det oppsettet.Tror det har komt 1 s-ata kontakt på disse nå, men er ikke helt sikker. OK. Uansett blir det bare 100 kroner ekstra med NorthQ 4001 silent Og Cooler master Centurion Helt subjektivt.. Hva burde jeg ta?? Tenkte uansett på å kjøpe 2 Papst vifter i tillegg, det burde vel holde (i Centurion er det bare plass til to) EDIT: 160 kroner ekstra da.. men det er utvilsomt mer eksklusivt med aluminium/stål enn plast?? Endret 19. september 2004 av smeboe Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Bump Er PSUen som følger med litt sånn luremus eller er det fulle 350W? (tok en oppdatert test av strømforsyning, og det ble 330W minimum) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Psuen som følger med er meget bra faktisk er det samme som selges under navnet fortron og yter mer en den er oppgitt til , så en test der den faktiske ytelsen var 380 w , i tillegg er den nermest lydløs . Har det kabinettet selv . Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har kabinettet og er meget fornøyd. Har ikke merket noe til bråk fra kabinettviften, og psuen er LYDLØS! Ellers digger jeg virkelig kabinettet. bedre tviler jeg på at du får for den prisen! Herr Brun Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 tror ikke du skal bekymre deg over strømforsyningen 350Watt er mer enn nok. 300watt hadde sikkert også gått, men det er på grensen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Psuen som følger med er meget bra faktisk er det samme som selges under navnet fortron og yter mer en den er oppgitt til , så en test der den faktiske ytelsen var 380 w , i tillegg er den nermest lydløs .Har det kabinettet selv . Deilig å høre. Vurderer å oppgradere fra 9800pro til 6800 GT, da går vel det fint... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 har et H600B jeg.. den medfølgende kæbbis vifta bråker @ full speed men du får laste ned SpeedFan og sette ned hastigheten til 60 %.. da er den nærmest lydløs. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Psuen som følger med er meget bra faktisk er det samme som selges under navnet fortron og yter mer en den er oppgitt til , så en test der den faktiske ytelsen var 380 w , i tillegg er den nermest lydløs .Har det kabinettet selv . Deilig å høre. Vurderer å oppgradere fra 9800pro til 6800 GT, da går vel det fint... Det går helt fint det, har samme strømf. og 6800GT. Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har hatt dette kabinettet siden mars, og er utrlolig fornøyd. Byttet, den orgianle vifta til to stk papstvifter. Merket ikke noe forskjell. Jeg har 3stk 250ide disker, og 1stk 250s-ata plus 9800Pro, +++ Ikke noe problem med forliten PSU, for skryt av folk som er på besøk, som mener at kabinettet er lydløst. Kan være litt lyd av vibrasjon fra HD'ene. Nydelig kabinett. Angrer ikke!! Så løp å kjøp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå