EZ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er det noen som har erfaring med Compact Flash kompatibelt minnekot,er det noe å satse på mvh EZ Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tror du må formulere deg litt tydeligere, skjønte ikke helt spørsmålet. Dersom du skal ha CF-kort så anbefaler jeg Sandisk eller Lexar. Styr klar for billigmerker. CF er såpass billig i utgangspunktet at den lille besparelsen en får ved å kjøpe et billigere kort skjelden står i forhold til den ergrelsen av å miste feriebilder pga feil på kortet. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg har aldri hatt noen problemer med "billigmerker". Bruker Twinmos i både mobil og i digitalkamera, og det har fungert helt flott. Lenke til kommentar
isen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Selv om ikke du har problemer, så er det høyere feilprosent på disse kortene. Kjøper du sandisk eller lexar så er det mindre sjans for at noe feiler, f.eks at du mister alle bildene på kortet. Lenke til kommentar
EZ Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Det jeg mener er CF minnekort som fungerer somen bitteliten harddisk,så et på over 4 GB Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Mener du Microdrive? Det er noe å satse på dersom du er avhengig av god kapasitet til en lav pris. De er ikke like stabile som et godt CF-kort, men prisen er god og ytelsen grei. Med stabilitet mener jeg hovedsakelig toleranse for støt etc. Men Microdrivene som selges i dag er nok bedre enn de "tidligere" versonene. De brukes tross alt i en rekke Mp3-spillere etc, og det går stort sett knirkefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå