Gå til innhold

Hvorfor må avatarene være i bare 80 x 80 piksler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg VIL ha avatarer på 500x500 :w00t:

..for det blir resultetet om vi ikke lar det være. Før var det 60x60, så ble det 80x80. Nå vil vi ha det 100x100 og 125x125. Tar jo bare noen måneder før vi er oppe i 500x500.

Lenke til kommentar

QUOTE (the coolkid @ 29/09/2004 : 21:50)
en avatar på 500x500 har jeg aldri verken sett elelr hørt om, og det gir dessuten mye mindre plass til tekst...

Du'uh. Tror du _virkelig_ jeg vil ha avatarer på 500 X 500?

edit; og klarer man ikke å få en avatar ned i 6kB, kan man enten spørre om hjelp, eller droppe å ha avatar. Enkelt og greit. Skal man øke størrelsen fra 6kB til 8kB forde dem ikke har kompetanse til å resize bildet rett, kommer det snart folk som bare klarer å lage avatarer i BMP-format - som da plutselig vil ha størrelsen opp i 2MB.

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 30/09/2004 : 08:07)
Dette er et dataforum. Synes vi skal sette krav til kopetanse jeg. Avatar er et gode og klarer du ikke å tilegne deg dette så får du det ikke.

Satt på spissen :)

Takk for at du omformulerte det jeg nettopp sa, enden. Du glemte en "m", forresten.

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 30/09/2004 : 08:07)
Dette er et dataforum. Synes vi skal sette krav til kopetanse jeg. Avatar er et gode og klarer du ikke å tilegne deg dette så får du det ikke.

Satt på spissen :)

Hva med at man bare får ha avatar etter å ha postet så, så mange poster eller noe.

Flere forum som har det.

Eller at man må være "verdig" til å ha avatar...

Edit: Var kanskje det du mente? :blush:

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...