The Avatar Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Vi kunne jo selvsagt innført thumbnails avatarer, slik at avatarene er i størrelsen 80x80. Men dei som er interesert kan klikke på den for å få den kjempestor, med mange farger, bevegelser og andre elementer du måtte ønske. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Eller vi kan bare la det være som det er. Det er faktisk ikke så lenge siden vi hadde en grense på 60x60px. Som jeg har skrevet før, dette er et forum for hardware-interesserte, og den informasjonen den enkelte bruker poster skal være i fokus. En avatar er en grei måte å gjenkjenne en bruker på, men det er også alt. Å kreve at ISDN-brukere skal slå av avatarer fordi en eller annen fjert vil ha 3600 ekstra piksler på sin avatar, slår meg som utrolig egoistisk. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 QUOTE (INGaR @ 23/09/2004 : 15:36) QUOTE (enden @ 22/09/2004 : 23:06) Du får det ikke før du klarer å argumentere deg fram til det med sakelige argumenter i alle fall Pelle. Ja, dessverre Javel, hva mener du jeg skulle argumentert med da? Jeg bare vil ha det. Teit at 98% av forumbrukerne skal lide for at noen nisser enda ikke har ADSL. Det er jo ikke deres feil at de ikke har tilbudet! og hvem pokker er det som sitter å glor på avataren i stede for det de skriver? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 QUOTE (The Avatar @ 23/09/2004 : 16:53) Vi kunne jo selvsagt innført thumbnails avatarer, slik at avatarene er i størrelsen 80x80. Men dei som er interesert kan klikke på den for å få den kjempestor, med mange farger, bevegelser og andre elementer du måtte ønske. Støttes veldig. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kan du ikke bare skrive i sigg noe ala "Klikk her for full-sized versjon av min avatar" da? :S Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Skal alle som har lyst til avatarene skal være på 100 x 100 piksler gjøre det da? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvis vi setter avatarstørrelsen til 100x100px må jo alle som vil ha 120px-avatar gjøre det, så hvorfor kan ikke 100px-ønskerene nå gjøre det ja? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 QUOTE (INGaR @ 23/09/2004 : 15:36) Javel, hva mener du jeg skulle argumentert med da? Jeg bare vil ha det. Teit at 98% av forumbrukerne skal lide for at noen nisser enda ikke har ADSL. At det går an å være så naiv. Det er tydeligvis ikke bare amerikanere som ikke evner å se lengre enn sin egen ytterdør Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 QUOTE (KAS @ 25/09/2004 : 19:47) At det går an å være så naiv. Det er tydeligvis ikke bare amerikanere som ikke evner å se lengre enn sin egen ytterdør Jasså? Jeg tviler på at mer en 2/100 aktive forumbrukere har ISDN-linje. Mulig det kan være et par til, men man kan som sagt ikke ta hensyn til SÅ små grupper i alle slags saker. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 En poll? Bare for å se hvor mange som virkelig vil ha større avaterer. Kanskje det bare er 2/100 det og. Da skal man jo ikke alltid ta hensyn til de Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hva er vitsen med en poll? Det har da kommet rimelig sterke signaler på at dette ikke kommer til å skje. Dessuten foreligger det enda ikke argumenter for dette annet at det er noen som vil ha bare fordi de vil ha det. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 en poll hadde vært riktig smart. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Argumentér gjerne hvorfor det hadde vært så fantastisk smart. Å skrive "jeg vil ha!!" om og om igjen fører ikke frem. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 QUOTE (INGaR @ 23/09/2004 : 16:48) Man kan ikke ta hensyn til "dere" når "dere" er så få. Og dere kan jo bare fjerne avatarene, tross alt. Kan vi ikke bare kreve at de må gå med hvit stjerne på seg med engang? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 QUOTE (INGaR @ 26/09/2004 : 00:21)en poll hadde vært riktig smart. Ta denne tråden som "poll", og tell hvor mange som støtter ditt forslag om 100 x 100 avatar, tell så alle de som IKKE støtter det... Og husk at du bare kan telle deg selv EN gang! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Herre INGaR. Nå må du ta i betrakning at ikke alle her i vårt lille land har muligheten til å få bredbånd av forskjellige grunner. Så da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder humpe fram med slike argumenter. Som psilo sa, avatarene er det folk kjenner igjen folk på noen ganger osv. Man skal ta hensyn til alle brukerne, til-og-med de med 14,4 kbit (hvis det enda finnes da). Alastor: Genialt forslag! Lag en 500x500 stor stjerne i stedet for avatar hos de "nissene" som enda har ISDN, så slipper vi dem en gang for alle! Så kan vi kose oss med gigantiske avatarer og kanskje, bare kanskje, kan vi tillate oss å ha enorme signaturbilder også? Endret 26. september 2004 av Rippo Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Herregud hvor folket overreagerer. Slik som dere holder på tørs kanskje ikke folk å si sin mening lenger, i frykt for at det kommer en arme med folk som vrir og vrenger på alt man sier. Dere er selvfølgelig livvredde for at det kommer en poll. En poll er anonym, og da vedder jeg på at det er langt over 2 % (kanskje 60) som stemmer ja. Uansett, jeg tviler på at de få ISDN-brukerne engang merker noen utrolig forskjell, litt større avatarer eller ikke. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 QUOTE (INGaR @ 26/09/2004 : 23:50) Herregud hvor folket overreagerer. Slik som dere holder på tørs kanskje ikke folk å si sin mening lenger, i frykt for at det kommer en arme med folk som vrir og vrenger på alt man sier. Dere er selvfølgelig livvredde for at det kommer en poll. En poll er anonym, og da vedder jeg på at det er langt over 2 % (kanskje 60) som stemmer ja.Uansett, jeg tviler på at de få ISDN-brukerne engang merker noen utrolig forskjell, litt større avatarer eller ikke. Skjønner ikke hva du syter om, om en avatar er 100X100 eller 80X80 er et fett da de fleste leser hva folk skriver og ikke hvilken avatar de bruker Jeg kan bare se at du vil ha det slik og ikke noen god grunn, hvorfor har du ikke en god grunn til å ha større avatarer?. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jøsse navn da... Hva er det man kan gjøre med en avatar på 100x100 som man ikke kan med en på 80x80? Skjønner ikke at folket gidder å mase. Selv klarer jeg meg fint med en på under kb'en og 50x50px. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 QUOTE (INGaR @ 26/09/2004 : 23:50)Herregud hvor folket overreagerer. Slik som dere holder på tørs kanskje ikke folk å si sin mening lenger, i frykt for at det kommer en arme med folk som vrir og vrenger på alt man sier. Dere er selvfølgelig livvredde for at det kommer en poll. En poll er anonym, og da vedder jeg på at det er langt over 2 % (kanskje 60) som stemmer ja.Uansett, jeg tviler på at de få ISDN-brukerne engang merker noen utrolig forskjell, litt større avatarer eller ikke.Hmmm, lurer på hvem som egentlig overreagerer her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg