Innos Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har disse ram brikkene, et EPoX EP-8KDA3J, Lian Li PC7B og skal klokke amd 64 3000+(s754). Vil det være noen vits å kjøpe en god kjøler som zalman 7000-cu, når jeg likevell har bare sånn middels ram, hørt at de ofte er rammet som stanser enn for å klokke mer. Si ifra hvis det var noe info som jeg glemte som kan være viktig, men tror det er alt som har noe å si på klokkingen. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 man burde ha god ram for å klokken, med de ram-brikkene du viste der kan du jo klokke en god del. med twinmos sin dual 512 kit, en av de dårligeste brikkene, kunne jeg overklokke med 400 MHz. får å kunne overklokke mest burde du kjøpe pc4000 ram Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det lønner seg bestandig å ha en god kjøler uansett hvor elendig system man har De PQI brikkene er forresten langt fra dårlige Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Ok, det var godt å høre, kjøpte mine da de var på tilbud til 1495, kjøpte dem ca 1 måned siden bare for å ikk miste det tilbudet, og har enda ikke kjøpt resten. Blir bare å vente å se hvilken av zalman kjølerne som er best så kan jeg kjøpe! Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 En god kjøler er et veldig bra utgangspungt hvertfall. Du når lengre med en god kjøler og middels ram enn drålig kjølr og knall ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå