Gå til innhold

Lian Li "vannkjølingskabinett"

Anbefalte innlegg

lurer på om det er noen som vet om det er mulighet for å fjerne den rammen for 3.5" som står inni LianLi sitt vannkjølingskabinett? trenger en ekstra 5.25" en det spec'en på kabinettet visert å ha.

kansje det også er muliget å berge to av d 3.5" med litt modding?

dette har vert greit å vite før jeg eventuelt kjøper det kabinettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei du, jeg har et lian li vannkjølingskabinett og den 3 /12 floppyrammen er bare å skru ut og sette hvor du vill. ( eller fjerne helt ) jeg har har laget en prøve worklogg på crystalnet.org der har jeg lagt ut litt bilder av kabinettet.

er det noe du lurer på er det bare å spørre ( kan sikkert ta noe bilder og hvis det er noe du vil se nermere på. :thumbup:

Lenke til kommentar

Støynivået kommer jo helt ann på vilke vifter du bruker. det følger med en stk 12 cm vifte bak på kabinettet og en stk 8 cm vifte forran hd plaseringa. men du kan få det ganske stillegående hvis du kjøper vifter som har god kvalitet og som ikke støyer. jeg har 2 stk vifter fra microplex på radiator og tok viften som fulgte med kabinettet og sat inn i psu. jeg skal etter hvert kjøpe en vifte til fra microplex som jeg montrerer bak. men sån det er nå så er det ikke nevneverdig med støy. ( jeg vet ikke noe om hvilken kvalitet disse viftene har men er fornøyd )

jeg har ikke fått testa det skikkelig siden jeg ikke har no maskinvare enda og det tar desverre litt tid før jeg får kjøpt fordi jeg venter på hk til amd 939 med pci-e

jeg tar sikte på å få det så stillegående som mulig og skal montere 2 stk s-ata disker i vannkjøling for best mulig støydemping siden jeg skal sove i samme rom.

jeg har psu til å trekke lufta fra kabinettet for best mulig luftgjenomstrømning. og det vil jo også dempe viftestøy fra psu litt i forhold til og ha det opp ned. har også montert viftestyring på viften psu. ( psu vifta tok nesten fingern min, er derfor jeg bytta for ett av viftebladene knakk hehe ) gleder meg til jeg kan ta det i bruk men det blir nok en stund til desverre :cry:

Lenke til kommentar

eg klar jo å skjønn at ramma tel flopyen kan fjernes!!!!

men den darisen som ledsene står i, kan den rammen bak den fjernes å fortsatt ha den darisen sitende fast? eventuelt skjære av den biten av rammen som dekker den overste 5,25" som den darisen okuperer, jeg har et shitload med 5.25" som skal inn i det kabinettet hvis dere skjønner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...