Jan Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Driver å tenker på å spille litt Anarchy online. Er det så sykt som det virker som? Såg forresten på Tv2 nyhetene idag, folk som betaler penger for å gå opp i gradene, noen har som har gjort dette? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ja, noen folk betaler for "power lvling" osv fra diverse firmaer. Jeg spilte Litt Anarchy Online for en stund siden , men jeg må ærlig si at hvis du ikke har spilt det fra førsten av og har spelt nyere MMORPG's er det ganske vanskelig å like det pga grafikk osv. Uansett hvor bra Gameplay er så er grafikken rett og slett ræva i forhold til dagens standard. Surt er det også at det ser ikke ut some noen fremtidige tilleggspakker skal forandre på grafikken heller. Lenke til kommentar
rollins Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er nok det man kan kalle en fantast når man snakker om spillet Synes ikke grafikken er så ille når man sammenligner med andre MMORPGs heller. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har du en skikkelig PC er det lite som skiller AO fra diverse andre konkurrenter på grafikksiden. Selv kjørte jeg det på 1280x1024 med dugelig framerate, og ble ofte begeistret av grafikken. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg har spillt det siden det kom men 3-4 år siden blitt lei nå så jeg solgte konton min på ebay ) er bedere spill som kommer wow og eq2 men for alldel AO er bra spill Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Spilte AO i noen måneder før, men måtte slutte fordi jeg prioriterer andre ting i hverdagen akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå