Gå til innhold

Nytt CS brett (Done)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

It is done.

 

Brette er ferdig, det er compiled, det er her.

 

Tok meg nesten 1 time å compile det, og jeg er fornøyd med det nå, endelig. Skal fyre det opp og prøve det med boter.

 

Unzip de 2 filene (cs_abcom.txt og cs_abcom.bsp) i steamapps\username\counter-stike\cstrike\maps folderen. Fyr opp steam og spill. Alle texturene er kompilert inn i brette så det er ikke noe behov å plassere WAD filer.

cs_abcom.zip

Lenke til kommentar
Funker den. flytt filene et annet sted og så flytt de inn i maps.

 

Sinnsykt stort map! Litt unødvendig stort kanskje?

Er 16 spawn points pr lag, så det er ikke ment for 1on1 akkurat :p

 

Skal prøve å legge til boter og se hvordan det blir da. Tror opplevelsen endres etter hvor mange som er på det.

Lenke til kommentar

>HAr ikke spilt, har bare specca litt på det, men orket ikke se på det i mer enn ett minutt, hadde bare 15fps FFS! Har problemer med FPS, vet ikke grunnen... Men jeg har da aldri har SÅ lav fps når dte ikke er noen på vrettet og jeg bare speccer! Selvom jeg "stod" inntill en vegg og så inn i den var det 15fps... :shrug:

 

Men mappet så bra ut det ;) Egenelig ganske så rått :grin: Syns ikke at det er så veldig stort heller jeg, ganske passe, men er nok bedre når det er over 10stk som spiller ja.

Lenke til kommentar

hmm...veldig bra laget! :thumbup: ... og bra jobba!

 

...kan kanskje bli en slager dette...who knows.

 

...men det må hvertfall bli clan matches og public servere med en del forlk på...

skjønte egentlig ikke helt det med døra til våpenlageret jeg...hvordan få opp den?

 

...en ting jeg ville gjort annerledes var veien fra ct spawn til gislene. Syntes det var for få muligheter for CT, en gang og ellers ut på sletta der de er som fanger som venter på å bli skutt.

...tror kanskje det vil bli en del terror spawn camp her. :dontgetit:

 

 

....men ellers bra :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

IP er: NEDE!!

 

Sigga: jeg tok den ned fordi ingen kom inn etter en stund og jeg er lik exploid!!

ikke særlig tålmodig av meg :p:p

 

EDIT:ip pluss en leif som forsvant

 

EDIT 2: Kan sette den på i morgen når jeg stikker til skolen med det brettet hvis det er interesse for det??

Endret av Entonic
Lenke til kommentar
Jeg og The dark listener skal spille dette brettet nå!!

kan legge ut ip hvis ønskelig.

IP er: 84.234.133.167:27016 6 slots

 

EDIT:ip pluss en leif som forsvant

Ja, det gjorde vi. Knalltøft brett, men lagget litt mye :(

Ja for deg!!!

jeg lå jo med 2-10ms mens du hadde 60-100ms så jeg har ingenting å klage på ;);)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...