entonic Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kan du ikke legge ut en beta da?? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kan du ikke legge ut en beta da?? Ikke hvist det ikke fungerer.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Kan du ikke legge ut en beta da?? Ikke hvist det ikke fungerer.. Du sier noe der Diskspace 10GB. Nytter ikke å legge ut en beta enn så mye jeg vil når der ikke er noe BSP fil å legge ut Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (...)Nok offtopic, hvordan går det?(...) Sliter litt med hvordan det skal se ut rundt brette, dvs bygninger og annet stæsj, som gjør det mer realistisk. Må også finne den fordømte leaken, som jeg da ikke (sef) klarer å finne. Point fila hjelper heller lite da det mer ser ut som "Snake" gone bad. Er det rart jeg ser firkanter og tenker i enitites for tida Har bare laget map engang. Hadde en leak da. Det jeg gjordet var å slette litt å litt av mappet, helt til leaken var borte. Så studerte jeg det stedet jeg måtte slette. Tilslutt fant jeg den. Gjøre slik som man gjør for å finne linjefeil på sånne militærtelefoner altså? Sjekke linjen på midten. Gå den retningen linjen ikke fungerer. Teste midt mellom forrige testpunkt og startpunkt. området blir da mindre og mindre, til slutt finner man feilen.. effektivt å gjøre sånn.. del mappet i to, og test begge bitene, så går du på den biten som det er leak på, del denne biten igjen i to og sjekk etter leak.. osv.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmmm....Ikke dumt...Men tar vel sin tid....? Lenke til kommentar
entonic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kan du ikke legge ut en beta da?? Ikke hvist det ikke fungerer.. Du sier noe der Diskspace 10GB. Nytter ikke å legge ut en beta enn så mye jeg vil når der ikke er noe BSP fil å legge ut ok..... jeg gir meg er bare så sykt hypa på å teste mappet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmmm....Ikke dumt...Men tar vel sin tid....? Det er der problemet ligger, tiden. Brette er såpass stort med såpass mange flater hvor en leak kan ligge at det kommer til å ta evigheter, noe jeg ikke har tålamod til å gjøre. Andre alternativet jeg har er å overstyre kompile programmene slik at BSP fila blir laget, så kan jeg titte på brette ingame for å se hva som skjer. Problemet der er at det er meget stor sjangse for at du ikke får starta brette pga den leaken. What to do, what to do Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Prøv det du sa du, hvis ikke er vel eXploid's metode den eneste om du vil ha et brett... Kjipt... Men prøv! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvordan ligger det an med brettet? Ser veldi bra ut Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvordan ligger det an med brettet? Ser veldi bra ut Prosessen har for tiden stoppet opp (motivasjons feil hos mapper) pga en (BIIIIIIIIIIIP) leak Hammer eller ZHLT er heller ikke serlig behjelpelig siden de ramser alle start plassene til spilleren, men forteller ikke hvor leaken er. Når jeg finner den dritten er det bare noen få timers maping så er det ferdig. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Funnet leaken??? er så sinnsykt hypa på å teste banen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Strippa ned og tror kanskje den er lokalisert. Skal smekke alt sammen igjen og teste. Men, må innrømme at det har blitt lite jobbing med det. Tenkte at helga skulle brukes til siste fase men så kom en hendelse jeg ikke kunne gå glipp av (GW beta testing) så jeg skal pese på nå Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Skjer det noe nå ? Inaktiv eller Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Progsess report: Almost done. Har satt det sammen 1 gang og testa det ut. Jeg fant da ut at det føltes litt for stort ut, så jeg har jekka det ned litt. Brette bruker texture pakken til jOeSmOe og Blazerban (tror jeg han het) Om interesse er der, kan jeg legge ut link til de texture pakkene, samt legge ut en liten beta over brette. Merk, det er bare 1 T spawn og 1 CT spawn, så det blir ikke store spillinga på det, blir bare for testings skyld da. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ikke legg ut betaen. Hva gjenstår det på brettet nå? Gjøre det mindre? Tar max 1min å lage noen ekstra spawns :S Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Ikke legg ut betaen. Hva gjenstår det på brettet nå? Gjøre det mindre? Tar max 1min å lage noen ekstra spawns :S Innearealet ble alt for stort i forhold til hvordan det skal være. Ute arealet ble fint og stort nok, men så snart jeg kom inn fikk jeg en følelse fra rats brettene Det som gjenstår nå er siste puss, legge til diverse objekter for at det ikke skal bli et brett der du ikke kan legge opp taktikk, inngangs måte og fremgangs måte for å fjerne trusselen. Hehe, ja, hadde det bare vært så vel at det bare er å legge til et par ekstra spawns, men brette er kompilert, og det tok 20 minutter totalt, og det gidder jeg ikke bare for en betas skyld, da kan jeg heller bruke de 20 min, legge til det som trenges, og bli ferdig med brette. Vurderte om jeg skulle la det bli et CS brett istede. Er fult mulig å legge til en del hostages på brette. Har også bestemt hvor mange som kan spille per lag, og fant ut at dette brette passer ypperlig til en skikkelig kamp, mellom 2 lag med 16 spillere vær, dvs 32 totalt Skal teste det ut med boter når det er ferdig, Zbots, så får jeg se hvordan de oppfører seg. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Høres veldig bra ut Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Prosess report: Fullført: 95% Gjenstående: Lys Screen: Ja Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Prosess report: Fullført: 95% Gjenstående: Lys Screen: Ja Please ikke gi det ut den 16. Da blir det nesten vanskelig å velge hva man skal spille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå