Bear^ Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Å legge en balkong der du tegnet det inn Hph, gir ingen mening. Det skaper bare ennå mer camping, for du må stå der så gruelig lenge før det kommer noen rundt hjørnet som du kan ha et clean shot mot. Derfor legges det i høyden. Men, det tårnet er endre til en litt mer enklere designe og en liten finurlighet kan hende legges til som gjør at eneste veien ned fra tårnet, er gjennom lufta, mer sies ikke om den saken Jobben med selve hoved elemente, lagerbygningen og kontorlokalet, er snart ferdig, og regnes med å fullføres i kveld eller tidlig i morgen. Da starter siste og avgjørende fase, innlegning av ting som kan stanse et skudd, som f.eks bygninger, kasser og andre småting. Legger alltid inn kasser og slike objekter til slutt, vet ikke, gjør det bare Er i god rute så det er ikke lenge for jeg er ferdig. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Men, det tårnet er endre til en litt mer enklere designe og en liten finurlighet kan hende legges til som gjør at eneste veien ned fra tårnet, er gjennom lufta, mer sies ikke om den saken Da blir det jo enda mer camping Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Men, det tårnet er endre til en litt mer enklere designe og en liten finurlighet kan hende legges til som gjør at eneste veien ned fra tårnet, er gjennom lufta, mer sies ikke om den saken Da blir det jo enda mer camping Ta det med ro, designe på brette gjør at du kan bevege deg fra borteste ende av brett og opp i snipertårnt, uten av sniperen ser deg, dermed kan du knerte camperen før han finner du hva som tok ham Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 det blir bra gleder meg til mapet er ferdig da skal jeg prøve det med en gang Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ser ut til å bli et bra map. Men hvordan type map skal det være? Altså Bomb/Defuse osv osv? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 tipper det blir et Defuse map.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Omg! han sa at det skulle bli et "team kill map"... Dere må lese alt sammen vettu Dette ser bra ut! går inn her hver dag hvis ikke oftere Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Erm, ingen av delene, fant nemlig ingen gode plasser for bombeplass, og ikke noe bra plass for CS brett, så det blir et team deathmatch brett, STK, Shot-to-kill Teamet som dør først har tapt, enkelt og greit. Skrev det i en post lengre frem. Kan sikkert mekke det om til DE brett, vet bare ikke hvordan det da vil bli. Kan også informere at jeg er ferdig med selve hovedbygget og går inn i siste fase, tilrette legging av objekter og ting, som f.eks kasser og bygninger, som kan brukes til å gjemme seg bak. Så jeg er snart ferdig, har testkompilert selve hovedbygget og BSP filen ble på 2,82 MB, så regner med det blir en 4 eller 5 MBs fil, ikke store saker med andre ord. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Erm, ingen av delene, fant nemlig ingen gode plasser for bombeplass, og ikke noe bra plass for CS brett, så det blir et team deathmatch brett, STK, Shot-to-kill Teamet som dør først har tapt, enkelt og greit. Skrev det i en post lengre frem. Kan sikkert mekke det om til DE brett, vet bare ikke hvordan det da vil bli. Kan også informere at jeg er ferdig med selve hovedbygget og går inn i siste fase, tilrette legging av objekter og ting, som f.eks kasser og bygninger, som kan brukes til å gjemme seg bak. Så jeg er snart ferdig, har testkompilert selve hovedbygget og BSP filen ble på 2,82 MB, så regner med det blir en 4 eller 5 MBs fil, ikke store saker med andre ord. skal prøve det i pcw's med en gang det er ferdig! Lenke til kommentar
entonic Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 skjer det noe eller?? Ser grundig bra ut Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 skjer det noe eller??Ser grundig bra ut Jada, skjer litt i det minste. Men er satt til nesten komplett stopp. Grunn? Leak Må vel finne den en eller annen plass på brette, men det er det jeg ikke gjør, skjønner ingen ting jeg Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hva er en Leak? Lekkasje? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hva er en Leak? Lekkasje? Yup... Det vil si at noen har fått finne ut/sett på mappet, og eventuelt sagt det videre... Rett meg hvis jeg tar feil... EDIT: Trykkleif Endret 10. oktober 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja. En leak får du når noen av det "uønskete", det svarte inn i brettet ditt. Brettet ditt må være helt tett for at du ikke skal få en leak. Altså hvis du har en åpen plass... Det er en leak! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Jepp, en leak er når det uønskete svarte området utenfor titter inn på brette, noe som fører til at det ikke blir kompilert til en BSP fil. Har lasta inn PST fila for å prøve å finne ut hvor det er, men størelsen på brette tilsvarer at det blir så mange røde linje rundt omkring, at det ikke går å finne den. Men skal finne den en plass. Er også nesten ferdig med utplassering av objekter og ting og tang. 3 lager bygninger (hører vel naturlig hjemme på et lager kompleks) samt kasser og småting. SKal legge til noen små ting til for å gi litt bedre dekning Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) blir bra dette bare synd det ikke er cs:s Endret 10. oktober 2004 av Dasse Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Hehe, gleder meg til CS.S mapping kommer ut. Mye nytt blant annet 3D skyboxes og entity hirachy, skrevet feil, men men. Tenk, et vindu som kan knuses i en dør som roterer, herlige saker Har også funnet leaken, tetta den, og er snart ferdig. Tok meg 2 dager å finne den, meget irriterende Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Når tror du at du er ferdig a??? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Syns det begynner å ligne litt på assault jeg.... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Er ikke assult, men kanskje det ligner fordi det er samme "team" for brette, lager bygning av et slag. Ble faktisk ikke klar over det før du påpekte det Tenker jeg er ferdig snart med det, har bare å legge til noen små objekter, kompilere det og legge det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå