pronoob Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 snipertårn er dårlig ide om de ikke finnes noen måte å snike seg opp bak han, så han lisom må passe på 2 steder, ene er closecombat. Problemet er å finne på en måte som de kan snike seg opp dit på. Når du bruker stigen hører du når noen bruker den så det går ikke. Kan heller ikke stable taket fullt av kasser for det blir bare helt totalt urealistisk. Så om noen har noen ideer hvordan det kan gjøre er det bare å posete Går da ann å gå opp stigen uten å bråke. Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Den texture light guiden ser ut til å være forsvunnet. Du må slå av alle funksjoner som har med "pruning" eller "autopruning" av forumet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 snipertårn er dårlig ide om de ikke finnes noen måte å snike seg opp bak han, så han lisom må passe på 2 steder, ene er closecombat. Problemet er å finne på en måte som de kan snike seg opp dit på. Når du bruker stigen hører du når noen bruker den så det går ikke. Kan heller ikke stable taket fullt av kasser for det blir bare helt totalt urealistisk. Så om noen har noen ideer hvordan det kan gjøre er det bare å posete Går da ann å gå opp stigen uten å bråke. Trudde nemlig andre hørte når du f.eks åpna en dør eller gikk opp en stige, om de var i nærheten. Jaja, kan være jeg som tar feil der. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 snipertårn er dårlig ide om de ikke finnes noen måte å snike seg opp bak han, så han lisom må passe på 2 steder, ene er closecombat. Problemet er å finne på en måte som de kan snike seg opp dit på. Når du bruker stigen hører du når noen bruker den så det går ikke. Kan heller ikke stable taket fullt av kasser for det blir bare helt totalt urealistisk. Så om noen har noen ideer hvordan det kan gjøre er det bare å posete Går da ann å gå opp stigen uten å bråke. Trudde nemlig andre hørte når du f.eks åpna en dør eller gikk opp en stige, om de var i nærheten. Jaja, kan være jeg som tar feil der. Hvis du hopper på stigen "crouchende" (dukkende) lager du ikke lyd Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 snipertårn er dårlig ide om de ikke finnes noen måte å snike seg opp bak han, så han lisom må passe på 2 steder, ene er closecombat. Problemet er å finne på en måte som de kan snike seg opp dit på. Når du bruker stigen hører du når noen bruker den så det går ikke. Kan heller ikke stable taket fullt av kasser for det blir bare helt totalt urealistisk. Så om noen har noen ideer hvordan det kan gjøre er det bare å posete Går da ann å gå opp stigen uten å bråke. Trudde nemlig andre hørte når du f.eks åpna en dør eller gikk opp en stige, om de var i nærheten. Jaja, kan være jeg som tar feil der. Hvis du hopper på stigen "crouchende" (dukkende) lager du ikke lyd Da vet jeg det. Er ihugga mapping fans til CS men er ikke noe CS spiller selv, hehe. Bra jeg har CS eksperter her inne som kan det meste Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Den texture light guiden ser ut til å være forsvunnet. Du må slå av alle funksjoner som har med "pruning" eller "autopruning" av forumet. Ikke slik. Vi har lastet opp guidene så mange ganger, at vi har glemt å laste opp noen den siste gangen.. får gå tilbake i tid å hente den da Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 snipertårn er dårlig ide om de ikke finnes noen måte å snike seg opp bak han, så han lisom må passe på 2 steder, ene er closecombat. Problemet er å finne på en måte som de kan snike seg opp dit på. Når du bruker stigen hører du når noen bruker den så det går ikke. Kan heller ikke stable taket fullt av kasser for det blir bare helt totalt urealistisk. Så om noen har noen ideer hvordan det kan gjøre er det bare å posete Går da ann å gå opp stigen uten å bråke. Trudde nemlig andre hørte når du f.eks åpna en dør eller gikk opp en stige, om de var i nærheten. Jaja, kan være jeg som tar feil der. Hvis du hopper på stigen "crouchende" (dukkende) lager du ikke lyd Da vet jeg det. Er ihugga mapping fans til CS men er ikke noe CS spiller selv, hehe. Bra jeg har CS eksperter her inne som kan det meste Den store quote ... dingsen Bra map btw! Må ha det! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvordan går det med banen? Når blir den ferdig og har du flere screenshots? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2004 Hvordan går det med banen?Når blir den ferdig og har du flere screenshots? har stoppa litt opp nå for tiden, skal mekke litt mere på den, men, erm, fikk Hitman Contracts i posten så det ble litt mer spilling og litt mindre maping. Skal fortsette med nå Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 off-topic:jeg vil være 100% sikker på hva system kravene til Hitman Contracts er? men ellers et et bra laget map! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Har tenkt ut en mulig story til brette. Har tenkt litt og det blir ikke noe bra brett som DE eller CS, så jeg lager det som STK, shot-to-kill brett En ukjent gruppe med terrorister bruker et nedlagt kontor og lager fasilitet til å spre terror i nabolaget. Dermed blir en styrke satt inn for å eliminere trusselen. Blir somsakt ingen DE elle CS brett. Blir mer klassisk team deathmatch. Når motsatte lag er eliminert er runden over. Du kan ikke vinne verken ved å plante bombe eller redde gisler. Håper dette passer, om ikke si fra. Skal vel klare å mekke inn noe annet Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Synes at det høres dritkult ut jeg! gleder meg skikkelig så kjapp deg litt a Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Synes at det høres dritkult ut jeg! gleder meg skikkelig så kjapp deg litt a Fikk en (srry moder) hælvettes leak i heile forbanna pakken, heldig vis lagret jeg i flere stadier så ikke alt ble ødelagt, men ble stilla tilbake noen dager. Skal se om jeg ikke får det ferdig i løpet av neste uke Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Blir det buy-zone eller kan man plukke opp våpen?? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Buy-Zone blir best vel ? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Synes at det høres dritkult ut jeg! gleder meg skikkelig så kjapp deg litt a Fikk en (srry moder) hælvettes leak i heile forbanna pakken, heldig vis lagret jeg i flere stadier så ikke alt ble ødelagt, men ble stilla tilbake noen dager. Skal se om jeg ikke får det ferdig i løpet av neste uke box hele slullamitten med "sky" hehe..kanskje ikke det proffeste men enkleste waffal Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Synes at det høres dritkult ut jeg! gleder meg skikkelig så kjapp deg litt a Fikk en (srry moder) hælvettes leak i heile forbanna pakken, heldig vis lagret jeg i flere stadier så ikke alt ble ødelagt, men ble stilla tilbake noen dager. Skal se om jeg ikke får det ferdig i løpet av neste uke yey! Gleder meg som en unge (selv om jeg er en da ) EDIT: Trykkleif Endret 3. oktober 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Jobben er i gang igjen, etter en del forbanna plager med vertex manip, har jeg endelig klart å laget et hull i vegen som ser litt bra ut, er ikke så flink med akkurat det men, uansett. Poster et bilde med i slengen. Det dere ser blir 1 av mange måter å komme seg inn i bygget på. En annen måte går gjennom en kjeller som er litt mørk, veldig svak belysning, og som har en annen måte å komme seg inn på bortsett fra trappa ( se her). Dette gjør at det er fult mulig å møte på en fiende nede i kjellern, med lite lys i. Lommelykta kan være god her, men ikke påkrevd. Blir litt lys Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Fett! Dette blir _så_ bra! Fortsett utover natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå