halvardm Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ja det blir fett det der. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) ser for meg ett jevla campemap som italy og assault... :\ Endret 25. september 2004 av kverna Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Assault er rush map det da! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Kan ikke bedømme brette ut etter det lille som er lagt til. Det blir mye større enn det dere ser, mere rom og flere inngangs måter enn hva som kanskje er godt. Utearealet blir stort, faktisk lurer jeg på om HL engien kommer til å takle det store område ute å kjøre r_speeds i taket. Skal uansett mye til før jeg kommer i nærheten av rats brettene Har vært meget stillstand i brette nå siden jeg har vært forkjøla. Husker jeg sa i en annen post at det skulle komme på Mandag den 27 september men jeg må nok desverre ta en Gabe og utsette det på ubestemt tid Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kan ikke bedømme brette ut etter det lille som er lagt til. Det blir mye større enn det dere ser, mere rom og flere inngangs måter enn hva som kanskje er godt. Utearealet blir stort, faktisk lurer jeg på om HL engien kommer til å takle det store område ute å kjøre r_speeds i taket. Skal uansett mye til før jeg kommer i nærheten av rats brettene Har vært meget stillstand i brette nå siden jeg har vært forkjøla. Husker jeg sa i en annen post at det skulle komme på Mandag den 27 september men jeg må nok desverre ta en Gabe og utsette det på ubestemt tid kan jeg få prøve en beta? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kan ikke bedømme brette ut etter det lille som er lagt til. Det blir mye større enn det dere ser, mere rom og flere inngangs måter enn hva som kanskje er godt. Utearealet blir stort, faktisk lurer jeg på om HL engien kommer til å takle det store område ute å kjøre r_speeds i taket. Skal uansett mye til før jeg kommer i nærheten av rats brettene Har vært meget stillstand i brette nå siden jeg har vært forkjøla. Husker jeg sa i en annen post at det skulle komme på Mandag den 27 september men jeg må nok desverre ta en Gabe og utsette det på ubestemt tid kan jeg få prøve en beta? Eller kan VI få prøve en Beta Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Bear^ når du er ferdig med mappet så SKAL vi spille 1vs1 på det! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Bear^ når du er ferdig med mappet så SKAL vi spille 1vs1 på det! Blir meget problematisk. Av noen enkelte grunner: 1. Har bare 1,6 LAN patchen 2. Har ikke steam 3. Har ikke ADSL (Bare ISDN) Så desverre blir det lite unnagjort med slike saker. Må bare overlate testinga til dere. Men kanskje jeg knepper maskinen over til noen kjenninger med DSL og får de nødvendige filer og tinger nedlasted, og da er det vel ikke umulig med en liten match EDIT: Skal legge ut link når jeg er ferdig med det hele for beta testing. Når den tid kommer, men som sakt, nå blir jeg nødt til å ta en Gabe og utsette det litt Endret 25. september 2004 av Bear^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Im back in work again. Er nesten frisk etter en skikkelig ramling av influensa som stoppa jobbinga av brette totalt. Men nå er jeg i gang igjen, og har lagt til VELDIG mye, og er egentlig snart ferdig med bygget som skal prege som hoved enhet i spillet. Klikk dere inn her: http://home.no/net-work/image/cs2/ og fortell meg hva dere synes. Skal sef som vanlig legge til mye mer av kasser og ting for å gjøre det mer troverdig. Men som alltid er layouten slik den skal være. Har også tenkt litt på det sniper tårnet. Vet mange er lite interesert i det som "camper" og sniper andre så jeg legger en liten avstemning her. Jeg kan lage det slik at når noen går opp eller ned av sniper tårnet kommer det en beskjed frem for alle andre spillerne "Sniper in the tower" (eller annen beskjed da). Er dette noen som er "bra" eller "dårlig". Dere bestemmer. Tilbake til arbeidet Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 snipertårn er dårlig ide om de ikke finnes noen måte å snike seg opp bak han, så han lisom må passe på 2 steder, ene er closecombat. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 snipertårn er dårlig ide om de ikke finnes noen måte å snike seg opp bak han, så han lisom må passe på 2 steder, ene er closecombat. Problemet er å finne på en måte som de kan snike seg opp dit på. Når du bruker stigen hører du når noen bruker den så det går ikke. Kan heller ikke stable taket fullt av kasser for det blir bare helt totalt urealistisk. Så om noen har noen ideer hvordan det kan gjøre er det bare å posete Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Så trenges det noen guider. Du kan finne spesial designa guider til CS maping, men guider til Half-Life fungerer perfekt til CS maping også. http://countermap.counter-strike.net har det meste du trenger. *host* spillmodding.no *host* Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Så trenges det noen guider. Du kan finne spesial designa guider til CS maping, men guider til Half-Life fungerer perfekt til CS maping også. http://countermap.counter-strike.net har det meste du trenger. *host* spillmodding.no *host* Har sett på den siden, og kunne ikke finne guid til blant annet bruk av texture lightning, som er mye bendre enn point based lighting (min mening) Andre tutorial sider kan også være: http://www.vlatitude.com/ http://www.karljones.com/halflife/almanac.asp http://countermap.counter-strike.net/Tutorials/ Mine favoritter. Har noen ganger en tendens til å glemme en del ting, som da jeg glemte hvordan å sette i gang noe når en spiller dør (f.eks klapping). Norsk tutorial sider er bra å ha i bakhanden, men liker best de når alt kommer til alt Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Den texture light guiden ser ut til å være forsvunnet. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Etter hva jeg har sett tror jeg denne blir ekstremt bra! Dette blir sikkert überleet, keep up t3h good w0rk! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Den texture light guiden ser ut til å være forsvunnet. Fin unskylding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå